تعریف و تمجید استراماچونی از مهدی کایدی بی پایان است



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، استراماچونی یکی از بزرگ ترین و مشهورترین مربیان خارجی است که هدایت استقلال را بر عهده گرفته است.

این مربی ایتالیایی مدت کوتاهی مربی استقلال بود اما عملکرد بسیار خوبی داشت و محبوبیت زیادی در بین هواداران داشت. او در نهایت به دلیل مشکلات مالی از استقلال جدا شد و اکنون در لیگ ستارگان قطر سرمربی الغرافه است.

استراماچونی خود را یک مربی حرفه ای می نامد

استراماچونی در گفت و گو با روزنامه العرب درباره استفاده از بازیکنان جوان در تیم هایش گفت: من یک مربی حرفه ای هستم و استفاده از بازیکنان جوان یکی از اهداف مربیگری من در هر تیمی است. من همیشه از بازیکنان جوان و با استعداد در تیمم استفاده کرده ام. من از یکی دو بازیکن جوان در تیمم استفاده کردم و آنها را به بازیکنان مهم و بزرگی تبدیل کردم. استفاده از بازیکنان جوان و توسعه آنها همیشه یکی از اهداف من بوده است، بازیکنانی مانند کواچیچ در اینتر، برونو فرناندز در اودینزه و مهدی کایدی در استقلال.

وی ادامه داد: من به بازیکنان جوان اعتقاد دارم هرچند می دانم کار با این بازیکنان آسان نیست. شما باید بین حمایت و مجازات تعادل برقرار کنید. به نظر من استفاده از بازیکنان جوان هم جنبه مثبت و هم منفی دارد و باید بین این دو تعادل ایجاد شود.

استراماچونی درباره غیبت ایتالیا در جام جهانی نیز گفت: همانطور که می دانید ایتالیا چهار بار قهرمان جام جهانی شده است. فوتبال در ایتالیا نه تنها یک ورزش بلکه بخشی از زندگی و سنت ماست. فوتبال در ایتالیا در هر خانه و خانواده ای وجود دارد. بدون شک از اینکه در جام جهانی نبودیم احساس ناامیدی می کنیم و آن را یک شکست بزرگ می دانیم زیرا این دومین بار متوالی است که در جام جهانی حضور نداریم.

بیشتر بخوانید  مکالمه تلفنی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و محمود عباس

دیدگاهتان را بنویسید