سامانه یکپارچه تخصیص خودرو rh iranecar com و saipa-iranecar-com – ایران چطور


ثبت نام فوق العاده ایران خودرو

سیستم یکپارچه توزیع خودرو rh iranecar com و saipa-iranecar-com و asle iranecar com و saleh iranecar com و فروش. ایرانی ها. com و راهنمای ثبت سیستم یکپارچه خودرو در زیر.

سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت دفاع نحوه ورود سایت سیستم به آدرس sale.iranecar.com من rh iranecar com در این سایت در زیر ثبت نام کنید.

یک ثبت نام دیگر به پایان رسید سیستم فروش این خودروسازان به منظور خرید خودرو نیست سیستم یکپارچه فروش خودرو در نظر گرفته خواهد شد که متقاضیان باید برای ثبت نام با خرید ماشین مورد نظرشان از این طریق سایت بعهده گرفتن سامانه یکپارچه فروش خودرو در sale.iranecar.com بستری برای خرید محصولات ایران خودرو و سایپا است و در حال حاضر در حال راه اندازی است و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده باید شرایط و ابزار لازم را برای عرضه این محصول فراهم کند. سیستم فراهم كردن

همچنین بر اساس این دستور، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان موظف است از هشتم اردیبهشت‌ماه بر کلیه فرآیندهای فروش خودروهای داخلی و همچنین کلیه فروش‌های خارج از کشور نظارت کند. سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت دفاع و بدون هماهنگی با این سازمان تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

بر اساس اطلاعیه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت، کلیه فروش خودروهای تولیدی باید از طریق سیستم یکپارچه فروش خودرو و سازمان حمایت از مصرف کننده مسئول ایجاد بسترهای لازم است. به همین دلیل در ادامه این قسمت چگونه وارد سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com شوید تحت آن شرایط

نشانی sale.iranecar.com برای رفتن مستقیم به مرورگر وارد کنید سایت یکپارچه فروش خودرو وارد

بیشتر بخوانید  اعضای هیات امنای بانک کارگشایی منصوب شدند

حالا گزینه Login/Register را انتخاب کنید تا به صفحه ورود بروید.

با ما بمان

دیدگاهتان را بنویسید