مشکل سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۴۰۱


نتایج قرعه کشی ایران خودرو 1400 + قیمت فروش نقدی، لیست نام، جدول و سایت (31 آذر)

علت مشکل سامانه تخصیص یکپارچه خودرو 1401 چرا خودرو ثبت نشده و چرا سایت ایران خودرو بسته است ثبت نام انجام نشده است در مطلب بعدی کی باز می شود.

مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو از صبح امروز آغاز شد، متقاضیان در مراحل ثبت نام با مشکل مواجه هستند (سامانه یکپارچه قرعه کشی تا ساعت آینده آماده می شود) و امکان ثبت نام خودروهای مشمول قرعه کشی و خودروهای خارج از قرعه کشی فراهم شده است. لغو شد. . بی اعتبار؛ در همین راستا مسئولان سامانه به اختلال ناشی از حجم زیاد تقاضا اشاره و تاکید کردند که باید هر چه سریعتر مشکل برطرف شود. وزارت امنیت همچنین اطمینان داد که این سیستم تا یک ساعت آینده در دسترس خواهد بود.

شایان ذکر است در سومین دوره فروش تلفیقی خودرو و قرعه کشی حدود 60 هزار دستگاه خودرو به فروش می رسد.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام و خرید محصول مورد نظر خود از هر خودروساز نیمه دولتی و خصوصی (ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، دیره خودرو و آرینپارس موتور) به سایت اصلی سامانه یکپارچه توزیع خودرو به نشانی sale.iranecar.com مراجعه کنند. . در طرح های فروش از قبیل فروش ویژه، پیش فروش یک ساله، فروش مستقیم، مشارکت در تولید در قالب طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح معامله خودروی کارکرده.

مسئولان شرکت ساماندهی سامانه یکپارچه توزیع خودرو در خصوص این اختلال اعلام کردند: با توجه به ترافیک و حجم زیاد درخواست های ثبت شده، سامانه با کندی و اختلال مواجه است. اما سعی می کنیم در اسرع وقت مشکل را حل کنیم.

بیشتر بخوانید  خلاصه بازی لیورپول ویارئال دیشب ۱۴۰۱ + گلهای بازی و نتیجه – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید