عکس حمیدرضا رضازاده پسر انسیه خزعلی در کانادا + بیوگرافی حمید رضازاده – ایران چطور


عکس حمیدرضا رضازاده پسر انسیه خزعلی در کانادا + بیوگرافی حمید رضازاده و محمدرضازاده که فرزند خزعلی خارج از فیلترشکن است در مطلب زیر.

حمیدرضا رضازاده پسر انسیه خزعلی در کانادا به کار ساخت فیلترشکن مشغول است و حمیدرضا فرزند انسیه مادرش را ناراحت کرد.

خبر مهاجرت حمیدرضا رضازاده فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده جنجال زیادی به پا کرد.

انسیه خزعلی در سال 1342 در شهر قم متولد شد، وی فرزند آیت الله ابوالقاسم خزعلی و خواهر شهید مهدی خزعلی است. پدرش از وکلا و کشیش ها، سیاستمدار و فعال سیاسی دوران انقلاب اسلامی بود که در سال 1393 درگذشت. وی دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی، دکترای زبان و ادبیات عرب در سال 1378 از دانشگاه تهران و دارای تحصیلات حوزوی تا درجه 3 حوزه علمیه قم (جامعه الزهرا) است.

وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم پهلوی فعال بود و ملقب به «زینب بروجردی» بود. پس از شهادت برادرشان مهدی هزالی در سال 57 در مراسم هفتمین ایشان سخنرانی کردند و سخنرانی ایشان با عنوان «پیام خواهر شهید» در کشور منتشر شد و شهید مطهری نیز به ضبط سخنان ایشان گوش فرا داد. توصیه کرد که این نوار پخش و گسترده تر شود، زیرا می تواند در پیشرفت انقلاب موثر باشد.

خزعلی بین سال های 1391 تا 1395 ریاست دانشگاه الزهرا و همچنین ریاست پردیس خواهر دانشگاه علوم اسلامی رضوی را بر عهده داشت. رئیس جمهور در سال 90-1389 وی را به عنوان معلم نمونه کشور معرفی و از وی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید  فیلم آتش زدن تندیس خمینی قم

دیدگاهتان را بنویسید