نظارت کامل با استفاده از مکانیزم جامع ممیزی شبکه نمایندگی ها



همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در شمال کشور، جمعی از مدیران ارشد فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از چندین نمایندگی در استان مازندران بازدید و از وضعیت عملکردی و مشکلات آنها مطلع شدند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو در رابطه با وضعیت عملکردی و اجرایی شبکه فروش و خدمات پس از فروش گفت: گروه سایپا دارای سازوکارهای جامعی برای حسابرسی شبکه نمایندگی ها در حوزه فروش و خدمات پس از فروش است و با توجه به تاکید مدیر عامل گروه سایپا مبنی بر تمرکز بر کیفیت محصول و فرآیندهای تولید و نظارت بر سیاست های وزارت حراست، این موضوع در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس در بازدید نمایندگان استان مازندران، روش ارائه خدمات با کیفیت به کاربران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

حسن فروزان مهر گفت: در این بازدیدها به تفصیل در جریان مشکلات نمایندگی ها قرار گرفتیم و مقرر شد ترتیبی اتخاذ شود تا رضایت حداکثری از روش های جدید ایجاد شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به مکانیزم های موجود در گروه خودروسازی سایپا گفت: سامانه های زیادی در گروه سایپا برای ایجاد مکانیسم های ارتباطی بین نمایندگی ها و مشتریان وجود دارد که از جمله آنها می توان به سامانه TBS و سامانه 096550 اشاره کرد و در این مکانیسم ها هیچ شانسی وجود ندارد که خودروها حتی با کمترین عیب تا رفع کامل عیب از نمایشگاه خارج نشوند و سعی می کنیم خودرو را با کیفیت ترین قطعات تکمیل و در اختیار مشتری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید  تحریم‌های جدید آمریکا علیه چین

فروزان مهر افزود: بر اساس نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISKI)، کیفیت خدمات گروه سایپا ارتقا یافته و البته نیاز به فعالیت های بیشتری در این زمینه است و هماهنگی با شبکه نمایندگی ها باید منسجم تر باشد. .

وی گفت: بر این اساس و بر اساس ارزیابی های انجام شده در حوزه شبکه نمایندگی های گروه سایپا، اقدامات محدودکننده ای برای نمایندگی های غیرفعال انجام شده و برنامه ریزی کامل برای رشد آنها قطعا تا پایان سال در دستور کار قرار گرفته است. . 1401 در این زمینه پرش خواهیم داشت.

فروزان مهر با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو شمال گفت: هدف گروه سایپا از حضور در این نمایشگاه، ارائه محصولات جدید، ارائه توانمندی های سایپا در زمینه ارائه خدمات جدید به مشتریان و ارائه خدمات جدید است. فناوری ها در زمینه خدمات نوین برای رانندگان.قدرت.و داخلی سازی تولید محصول توجه به نظرات و انتقادات مشتریان و جلب رضایت آنان است.به همین منظور گروه سایپا که متشکل از کلیه شرکت های مرتبط و حوزه است. امور مشتریان به این نمایشگاه آمدند تا بر اساس نظرات مشتریان تغییراتی را مطابق با رضایت 100 درصدی مشتریان ایجاد کنند.

سایپان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید