جزئیات ماجرای مهسا امینی به زودی مشخص می شود



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی شهر با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی و انتشار نتایج رسیدگی به حادثه دلخراش مهسی امینی، گفت: با ما همراه هستیم. خانواده اش. امید است در ساعات آینده ابعاد پرونده بیشتر روشن شود.

بهزاد رحیمی با اشاره به حادثه رخ داده برای مهسا امینی گفت: پس از این حادثه طی نامه ای به وزیر کشور درخواست کردم با توجه به سوء استفاده رسانه ها و تحرکات خصمانه ابعاد این پرونده مشخص شود. در اسرع وقت و به طور کامل روشن شده است.

وی ادامه داد: من نیز در این نامه تاکید کردم که اگر فردی در این زمینه اشتباه یا کم کاری داشت معرفی شود تا برخورد قانونی شود. همچنین اطلاع رسانی کامل لازم است.

این نماینده مجلس نمایندگان استان کردستان در ارزیابی پاسخ به سکوت فرجا گفت: فرجا سکوت نکرد بلکه منتظر نظر پزشکی قانونی است و پس از بررسی فیلم مشخص خواهد شد و ابعاد پرونده را اعلام کند.

رحیمی با اشاره به اینکه مهسا امینی اهل سکز است، گفت: پیگیر این ماجرا هستیم و در کنار خانواده او هستیم. دادستانی همچنین دستور رسیدگی به این حادثه را صادر کرد. انشالله ابعاد پرونده در ساعات آینده بیشتر روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس چهارشنبه 9 آذر

دیدگاهتان را بنویسید