متن برای مسافر کربلا ۱۴۰۱ | سفرت بی خطر






متن برای مسافر کربلا 1401 ایمن سفر پیام التماس دعای زائران کربلای ایران چطور؟







پیامک مسافر کربلا 1401 ایمن سفر پیام التماس برای عکس پروفایل زائر کربلا و کربلا و متن زائر کربلا در اربعین و پروفایل بازمانده اربعین در ادامه مطلب.

حلالم کن، من به عنوان زائر کربلا می روم و به همراه نامه اربعین پیام خداحافظی دارم.

دوستان عزیز سفر من به کربلا به زودی آغاز خواهد شد. نمی خواستم بدون خداحافظی ترکت کنم. بالاخره این یک سفر معنوی است نه تفریحی و بنابراین باید با دوستان و آشنایان خداحافظی کرد و از آنها طلب بخشش کرد. اگر در من خوبی یا بدی دیدی می خواهم مرا ببخشی و اگر دینی به تو بدهکارم بگو تا این دین را ادا کنم. من نمی خواهم با کوله باری از گناهان به پیش مولایمان امام حسین بروم، لطفا کوچکترین اشتباهم را به من اطلاع دهید تا جبران کنم. همه شما را دوست دارم و با شما خداحافظی می کنم.

دوستان عزیزم مرا حلال کنید و در عوض برای تک تک شما در حرم آقا امام حسین دعا می کنم و هیچ یک از شما را فراموش نمی کنم. اگر در دل نسبت به من خشم یا نفرتی دارید راه حل مشکل نیست و نمی تواند مشکل را حل کند پس لطفاً اشتباه یا بدی من را گوشزد کنید تا برای جبران آن هر کاری از دستم بر می آید انجام دهم. خدای ناکرده نمی خواهم اشتباه و بدی من در دل شما بماند و باعث نفرت از خود شود. دوستت دارم و با تو خداحافظی می کنم.

بیشتر بخوانید  تدوین استراتژی اساسی / اجازه ادامه استفاده از سلیقه ها را نمی دهیم - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان





خطا: محتوا محفوظ است!!