سازمان تامین اجتماعی با پنجره ملی خدمات کشوری مرتبط بود


عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرام خود نوشت: یکی از دستگاه هایی که خیلی قبل از موعد قانونی به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متصل شد سازمان تامین اجتماعی بود. این سازمان با اتصال و به اشتراک گذاری بانک های اطلاعاتی خود در یک پنجره ملی تاکنون موفق به ارائه 42 سرویس آنلاین به میلیون ها بیمه گذار شده است که در گذشته برای دریافت خدمات درخواستی از مراکز مجبور به صرف زمان، هزینه و انرژی زیادی بودند. هستند. برای تامین اجتماعی

وی ادامه داد: امروز میلیون ها هموطن نیازمند خدماتی مانند اخذ حق بیمه، محاسبه مستمری بازنشستگان، بیمه کارگران ساختمانی، خدمات بهداشتی و درمانی، ثبت نام الکترونیکی، اخذ گواهی پزشکی، درخواست بورد درمانی، درخواست ازدواج هستند. ” هدایا و سایر نسخه های الکترونیکی نیازی به مراجعه به مراکز تامین اجتماعی در شهرها و روستاها ندارند و می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در زمان بسیار کوتاه و کاملا رایگان این خدمات را دریافت کنند. پر کنید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از این اعلام کرده بود که تمامی دستگاه های اجرایی کشور موظفند پنجره خدمات هوشمند خود را تا پایان شهریورماه سال جاری راه اندازی و به پنجره خدمات هوشمند ملی دولت مرتبط کنند.

<п>اعلامیه سازمان تامین اجتماعی با پنجره خدمات کشوری مرتبط شد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  آخرین مهلت ارسال طرح ترافیک خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید