دلیل مهاجرت فرزندان کارمندان توسعه کشور است/ برخی الکی در این موضوع اغراق می کنند.


به گزارش سلام نو به نقل از رویداد۲۴، سردار کوثری در واکنش به سفر آقازاده انسیه خزعلی به کانادا می گوید: برخی الکی ها این موضوع را بزرگ می کنند و در واقع می خواهند بزرگ کنند. برخی دیگر فکر می کنند که فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می کنند، باید بگویم این تصور بسیار اشتباهی است.

سردار اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس یازدهم در واکنش به اظهارات فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور گفت: اینطور نیست که بگوییم هرکس به خارج از کشور مهاجرت می کند حتما آقازاده باشد.

هدف از طرح مسائلی مانند مهاجرت خانواده های مسئولان بدبین کردن مردم به نظام است.

کوثری می گوید: هدف از طرح این گونه مسائل بدبین کردن مردم به نظام است و راه حل این مسائل ایجاد فضایی است که مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کند وگرنه بسیاری از مردم به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت می کنند. کسب علم و دانش و این کاملاً اشتباه است.نه، زیرا در نهایت او به کشور بازخواهد گشت و به این کشور خدمت خواهد کرد.

دلیل مهاجرت فرزندان کارمندان دولت، توسعه کشور است

نماینده تهران می گوید: دلیل مهاجرت این افراد پیشرفت کشور است، بنابراین می توان تجربیات دانشمندان سراسر جهان را با نخبگان کشورمان در میان گذاشت، اما برخی این موضوع را بزرگ کرده و سعی در افزایش آن دارند. این، دیگران فکر می کنند که فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می کنند، باید بگویم که این تصور بسیار اشتباهی است.

بسیاری از فرزندان مردم ایران مهاجرت می کنند

سردار کوثری می گوید: درست است که برخی از فرزندان مسئولان به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند، اما باید بگویم بسیاری از فرزندان ایرانی که پدر و مادرشان آزاد هستند نیز به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده اند و فقط مختص مسئولان نیست. بنابراین وقتی قانونی تصویب شود که مهاجرت فرزندان مقامات به کشورهای دیگر را ممنوع کند، مشکلاتی به وجود می آید. قانون تعیین می کند که چه چیزی درست است و چه چیزی نادرست. نه اینکه کسی بخواهد چیزی بگوید.

بیشتر بخوانید  نرخ توصیه شده برای مراجعه به پزشک در سال 1401; ویزیت پزشک متخصص حدود 300 هزار تومان! + جدول

مقامات نباید در مورد مهاجرت فرزندانشان بازخواست شوند

نماینده تهران با بیان اینکه نباید از مسئولان درباره مهاجرت فرزندانشان سوال کرد، گفت: اگر مردی مسئولیت را بپذیرد و بگوید مهاجرت خانواده اش اشتباه بوده، یعنی چه؟! گاهی فرزندان مسئولان با رضایت والدین مهاجرت می کنند و گاهی خودشان تصمیم به مهاجرت می گیرند! اینطور نباشد، چون پسر یک مقامی برای کسب علم مهاجرت کرده است، آن مقام را چک کنیم و بگوییم جنایتکارترین مرد دنیاست!».

<п>اعلامیه دلیل مهاجرت کودکان شاغل در توسعه کشور است/ برخی الکی در این موضوع اغراق می کنند. اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید