جزئیات جدید پرونده ربوده شدن پسر مبتلا به اوتیسم در تهران/ آیا به پسر ربوده شده تجاوز شده است؟


به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، پرونده ربوده شدن پسر اوتیسمی به دادسرای جنایی تهران ارجاع شد و پزشکی قانونی در آخرین نظریه خود تجاوز جنسی را تایید نکرد.

پس از انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت پسر اوتیستیک در فضای مجازی و شکایت پدرش، پرونده ای تشکیل و به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد.

با دستور قاضی محمدجواد شفیع، بازپرس شعبه پنجم، تحقیقات از پدر این پسر نیز آغاز شد که با حضور در دادسرا از رباینده فراری خبر داد و گفت: به همراه پسرم از خانه خارج شدم. برای انجام کاری. و از یک موتورسوار خواستیم که ما را به بزرگراه آذری برساند. می خواستیم همان جا سوار اتوبوس شویم و به خانه برگردیم، اما نمی دانستم با کدام اتوبوس به خانه مان بروم.

وی ادامه داد: به موتورسوار گفتم اجازه دهد پسرم دقایقی پیش او بماند در حالی که از رانندگان اتوبوس راهنمایی خواستم.

وی ادامه داد: هنوز چند قدمی نرفته بودم که متوجه شدم از نشستن موتورسوار و پسرم خبری نیست. من نگران بودم و دنبال آنها می گشتم اما اثری از آنها نبود. سریع به کلانتری رفتم و پسرم را مفقودی گزارش کردم.

وی گفت: این اتفاق روز شنبه دوازدهم شهریور ساعت 14 رخ داد و تا صبح یکشنبه خبری از پسرم نداشتیم تا اینکه از یکی از مراکز درمانی با من تماس گرفتند و گفتند پسرم برای مداوا در آنجا است. سریع خود را به بیمارستان رساندم و متوجه شدم که مردم پسرم را در حالی که وضعیت جسمانی خوبی ندارد در حوالی شهرری پیدا کرده اند و با سازمان بهزیستی تماس گرفتم.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه دسر سوهان خوشمزه و لذیذ + دستور تهیه

حمله به پسر اوتیستیک تایید شد؟

در پی این گزارش، پزشکی قانونی به پزشکی قانونی دستور داد در مورد اینکه آیا پسر ربوده شده مورد آزار جنسی قرار گرفته است یا خیر، تصمیم گیری کند.

پس از تحقیقات، پزشک دادگاه اعلام کرد که پسر اوتیسم مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار نگرفته است. در حال حاضر تحقیقات در این پرونده برای شناسایی موتورسواری که قصد ربودن پسر اوتیستیک را داشت ادامه دارد تا دستگیری وی ابعاد بیشتری از جزئیات این حادثه مرموز را آشکار کند.

<п>اعلامیه جزئیات جدید پرونده ربوده شدن پسر اوتیسمی در تهران/ آیا به پسر ربوده شده تجاوز شده است؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید