خبر داغ یارانه ای دولت برای یارانه بگیران



آنچه دیگران می خوانند:

یارانه پولی رئیس جمهور جدید در ماه می منصوب شد. در ابتدا یارانه جدید به اقشار خاصی پرداخت شد اما با توجه به اعتراض سایر استفاده کنندگان از یارانه، مقرر شد یارانه به دهک های دیگر نیز بررسی و پرداخت شود. مبلغ یارانه رئیسی جدید بین 300 تا 400 هزار تومان است که اکنون به نظر می رسد زیرساخت های کالابرگ آماده نیست و به احتمال زیاد در این ماه نیز شاهد خواهیم بود. یارانه پولی be در حال حاضر هیچ کس مسئول پرداخت نیست یارانه پولی به گفته برخی از نمایندگان، یارانه نقدی جدید به صورت کالایی پرداخت می شود که در زیر به آخرین اخبار یارانه نقدی می پردازیم. یارانه پولی شناخته شده بودند

سیده طیبه حسینی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: سامانه رفاه اجتماعی وزارت رفاه همچنان درخواست بازبینی مردم را می پذیرد و افرادی که درخواست بررسی آنها در ماه گذشته ثبت شده و دهک های آنها از 1 تا 9 مشخص بوده است، یارانه خود را دریافت خواهند کرد. این ماه. با افراد دیگر

حسینی گفت: 70 هزار نفر از سرپرستان خانواری که قبلا متقاضی بازنگری بوده اند در این ماه به تعداد یارانه بگیران اضافه می شوند که اگر دهک 1 تا 3 باشند، یارانه آنها به ازای هر نفر 400 هزار تومان و در صورت حضور در یارانه ها خواهد بود. چهارم تا نهم دهک 300000 تومان به ازای هر یک از اعضای خانوار به حساب سرپرستان واریز می شود.

بیشتر بخوانید  ۱۰ ویژگی جذاب گوشی‌های آیفون که کسی از آن خبر ندارد + تصاویر

وی خاطرنشان کرد: مبلغ بلوکه شده و مبلغی که باید در این چند ماه دریافت می کردند تا یک ماه آینده به حساب آنها واریز می شود.

سخنگوی هدفمندی یارانه ها گفت: اگر خانواری مشمول عشر 1 تا 9 شود، هم معوقه دریافت می کند و هم توقیف به حساب آنها تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: تمامی افرادی که تا ابتدای سال 1401 یارانه دریافت نکرده اند و یا به هر دلیلی یارانه آنها باطل شده است با سامانه mi.gov.ir تماس گرفته و ثبت نام کنند. پس از ثبت نام تست و دهک بندی می شوند و در صورت شناسایی 1 تا 9 یارانه نقدی دریافت می کنند.

حسینی تصریح کرد: اما افرادی که از اردیبهشت 1401 تاکنون یارانه دریافت نکرده اند با سامانه پشتیبانی وزارت رفاه تماس گرفته و درخواست بررسی کنند.

سخنگوی هدفمندی یارانه ها گفت: از 17 شهریور 1401 سازمان ثبت احوال مسئولیت تغییر و تغییر بعد خانوار را بر عهده دارد که در صورت ارائه تغییرات از سوی این سازمان به سازمان هدف، سازمان هدف نیز این تغییرات را در واریز یارانه اعمال می کند.


دیدگاهتان را بنویسید