شهاب حسینی دست دور گردن عشقش انداخت



آنچه دیگران می خوانند:

شهاب حسینی وی متولد 1352 است. شهاب حسینی وی همچنین سابقه برنده شدن سیمرغ و نخل طلای کن را نیز در کارنامه خود دارد. شهاب حسینی او در ماه های گذشته شایعات زیادی را در اینستاگرام تجربه کرد. در زیر عکسی از شهاب حسینی و پدرش که شباهت بی نظیری به یکدیگر دارند. شهاب حسینی شهرزاد هم در سریال حضور موثر و پررنگی داشت. شهاب حسینی او دو فرزند دارد و همسرش پریهر قنبری است.

شهاب حسینی بازیگر محبوب سینمای ایران با انتشار عکسی از پدرش در اینستاگرام طرفدارانش را شگفت زده کرد. شهاب حسینی بازیگر، کارگردان و مجری سینمای ایران در چهاردهم بهمن ماه سال 1352 به دنیا آمد. شهاب حسینی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. شهاب حسینی برای بازی در فیلم فروشنده اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن شد. شهاب حسینی به دلیل مهاجرت به کانادا، رشته روانشناسی دانشگاه تهران را ناقص ترک کرد.

سال های اول زندگی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکبانی در سال 1352 در تهران به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. اصل آن به تنکابان مازندران می رسد. او چند سالی در کودکی با خانواده اش در خرم آباد زندگی کرد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران بود که به قصد مهاجرت به کانادا آن را ناتمام رها کرد. حسینی در سال 1374 ازدواج کرد، اولین فرزندش به نام محمدامین در زمستان 1382 و فرزند دومش به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را در تئاتر دانشجویی و سپس به عنوان گوینده رادیو آغاز کرد. .

بیشتر بخوانید  بازگشت 50 واحد تولیدی در استان قزوین به چرخه تولید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

قبل از اینکه با همسرم آشنا شوم، هیچ قصدی برای ازدواج نداشتم تا اینکه زمان ما را دور هم جمع کرد. به او پیشنهاد ملاقات دادم اما همسرم به این گونه دوستی ها و آشنایی ها اعتقادی نداشت و گفت: اگر کسی واقعاً عاشق است و میل دارد به دختر مورد علاقه اش برسد، باید در این راه صادقانه قدم بردارد و به همین دلیل صحبت کند. مشکل خانوادگی، آن را به اشتراک گذاشتم و تصمیم گرفتم ازدواج کنم. من قبلاً بخش دیگر زندگی ام را پیدا کرده ام. بعد از صحبت های اولیه و آداب و رسومی که از این گذر می گذرد، بعد از 3-4 ماه نامزدی با هم ازدواج کردیم، اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی می خواستم زندگی مستقلی را شروع کنم. با برگزاری یک مهمانی ; برای همین 3 سال طول کشید تا ازدواج کنیم.

در آن زمان من سید شهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه با هم از صفر شروع کردیم. البته پدر و مادر هر دو سعی کردند دست ما را بگیرند. اما برنامه ریزی کردیم که روی پای خود بایستیم و خوشبختانه توانستیم. خلاصه اینکه من سید شهاب الدین 22 ساله و پریچر قنبری زندگی مشترکمان را با همه ایراداتش شروع کردیم و تا به امروز با وجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها همیشه با هم بوده ایم.

ماجرای آشنایی شهاب حسینی با همسرش پریچر

شهاب حسینی: ۲۲ ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم. قبل از اینکه با همسرم آشنا شوم، هیچ قصدی برای ازدواج نداشتم تا اینکه زمان ما را دور هم جمع کرد. به او پیشنهاد ملاقات دادم، اما همسرم به این گونه دوستی ها و آشنایی ها اعتقادی نداشت و گفت: اگر کسی واقعاً عاشق است و می خواهد به دختر مورد علاقه اش برسد،

بیشتر بخوانید  سیدعلی کرامتی‌مقدم بر اثر کرونا درگذشت

او باید صادقانه در این راه قدم بردارد و من این موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و تصمیم به ازدواج گرفتم. بعد از 3-4 ماه نامزدی با هم ازدواج کردیم و بعد از 3 سال من، سید شهاب الدین 22 ساله و پریهر 15 ساله با همه سختی ها و سختی ها زندگی مشترک خود را با تمام عیب ها و تا به امروز شروع کردیم. و سقوط، همه چیز در زمان ما با هم بودیم.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم سوپر استار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. شهاب حسینی در جشنواره کن ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم فروشنده اصغر فرهادی جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. وی همچنین در سال ۲۰۱۱ به همراه بازیگران فیلم «جدایی نادر از سیمین» برنده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد.

شهاب حسینی به همراه چند تن از دوستانش و برادرش سید مهدی حسینی گروه موسیقی هفت را تأسیس کردند. از این گروه تاکنون چهار مجموعه به چاپ رسیده است که شهاب حسینی در آلبوم های یک و دو به اجرای رسیتال و در آلبوم های سه و چهار خوانده است. هفت سین (در گروه کر)، زمان برای رفتن، پرواز، خدا و خداحافظ (تک نفره) نام ترانه هایی هستند که شهاب حسینی در آلبوم هفت 3 خوانده است. همچنین در آلبوم هفت 4 ترانه های پریچر، آشنا غریب را خوانده است. و بادرود به عنوان تک نواز (خواننده) و همچنین تک آهنگ شهزاده روی.

بیشتر بخوانید  جزئیات تجارت ایران و آمریکا


دیدگاهتان را بنویسید