پیگیری برگ تردد اربعین | برگه تردد اربعین | پیگیری برگ تردد اربعین از پست | برگه تردد اربعین چند روزه میاد | عکس برگه تردد اربعین | epolice ir گذرنامه اربعین | epolice ir برگه تردد اربعین | پیگیری برگه تردد اربعین با کد ملی از پست


رهگیری بلیت تردد اربعین رهگیری بلیط ترافیک اربعین چند روزه می رسد؟ تصویر بلیت تردد اربعین و پلیس گذرنامه اربعین ir پیگیری بلیت تردد اربعین بلیط تردد اربعین با کد ملی از اداره پست کارت موقت اربعین تا چند روز دیگر می رسد.

همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم مراکز صدور گذرنامه تا ساعت 18 باز هستند اما در صورت حضور مردم بعد از ساعت 18 باز هستند.

وی از شهروندان خواست تا حضور خود را در مراکز گذرنامه ساماندهی کنند و گفت: اداره گذرنامه دو نوع خدمات برای شهروندان دارد، یکی تمدید گذرنامه های منقضی شده که البته 2 تا 3 دقیقه زمان می برد و دیگری در آنجا پاسخگو است. . افرادی هستند که برای پیگیری مراحل گذرنامه ثبت نام کرده اند.

برای پیگیری آخرین وضعیت پاسپورت به کجا باید مراجعه کنیم؟

سخنگوی فرج با بیان اینکه مردم می توانند آخرین اطلاعات و صدور گذرنامه را در سایت www.epolice.ir مشاهده و از مراجعه حضوری خودداری کنند، گفت: از بعدازظهر امروز دو مرکز دیگر به مراکز صدور گذرنامه در صربستان اضافه می شود. تهران.

به گفته حاجیان، شهروندان تهرانی می توانند برای تمدید گذرنامه خود به مراکز گذرنامه جنت آباد، شهری، ستارخان، مطهری و شهری رای مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه 350 هزار کارت ویژه اربعین صادر شده که از این تعداد 310 هزار کارت پستی تحویل داده شده است، گفت: پیش بینی ما این است که در نهایت حدود 500 هزار نفر درخواست صدور کارت ویژه اربعین را داشته باشند.

سخنگوی فرایا خاطرنشان کرد: مردم فقط به دفاتر پلیس +10 مراجعه و از مراجعه به اداره گذرنامه برای دریافت کارت ویژه اربعین خودداری کنند.

بیشتر بخوانید  لغو شدن پرواز پرسپولیس پس از ۵ ساعت معطلی! -

حاجیان با بیان اینکه پلیس برای چاپ کارت های ویژه اربعین مشکلی ندارد، گفت: پلیس ظرفیت صدور 100 هزار کارت ویژه در روز را دارد.

صدور یک میلیون و 348 هزار گذرنامه در 14 روز

وی گفت: افرادی که برای دریافت کارت ویژه اربعین عجله دارند و ساکن تهران هستند می توانند به دفاتر گذرنامه مراجعه و کارت ویژه دریافت کنند. اما توجه داشته باشید که درخواست گذرنامه ویژه اربعین در دفاتر گذرنامه ثبت نمی شود.

سخنگوی فرجه با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تمدید گذرنامه های فاقد اعتبار به این میزان زمان نیاز ندارد، گفت: از اول شهریور ماه سال 1401 افزایش 10 برابری صدور گذرنامه را به ثبت رساندیم.

حاجیان در نهایت گفت: از اول مرداد 1401 تا امروز یک میلیون و 348 هزار گذرنامه و بیش از 250 هزار گذرنامه ویژه صادر شده است.

<п>اعلامیه پیگیری بلیت ترافیک اربعین پیگیری بلیت ترافیک اربعین از پست بلیط ترافیک اربعین چند روز می رسد؟ تصویر بلیط راهنمایی و رانندگی اربعین ir گذرنامه اربعین | epolice ir برگه تردد اربعین پیگیری برگه تردد اربعین با کد ملی از اداره پست اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید