مهران مدیری میترا حجار را سوژه خنده کرد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: میترا حجار 24 بهمن 1356 در مشهد به دنیا آمد. اخیرا شایعاتی در مورد این ازدواج منتشر شده است میترا حجار با سین حجازی در میان گذاشته شده اما این خبر صحت و کذب نیست. میترا حجار وی در 15 بهمن 1355 در مشهد به دنیا آمد مادر میترا حجار مهری جاهد و پدرش محمد هاجر نام دارد. میترا حجار یک خواهر به نام مریم حجار و یک برادر به نام مجتبی حجار دارد.

نام: میترا

نام خانوادگی: هاجر

تاریخ تولد: 1355/11/15

محل تولد: مشهد

زمینه فعالیت: بازیگر

محل زندگی: تهران

هاجر در سال 1363 ایران را ترک کرد و به فرانسه رفت و برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر کرد و پس از 3 سال حضور در محافل فرهنگی خارج از کشور توانست در قسمتی از سریال آمریکایی اسمیت بازی کند. او در زمینه موسیقی نیز فعال است.

میترا حجار با مدرک ریاضی و فیزیک در سال 1355 با فیلم غریبانه وارد سینما شد و دوره دو ساله کارگردانی را در کلاس های بزرگمر رفیع گذراند.

میترا حجار در سریال پلیس جوان نقش همسر گمشده شهاب حسینی (یونس هدایتی) را بازی کرد. پلیس جوان اولین تجربه بازیگری میترا حجار در تلویزیون بود.

میترا حجار

پلیس جوان چهارمین تجربه کارگردانی سیروس مقدم در تلویزیون است. این سریال در سال 1392 از شبکه سه سیما پخش شد و به دلیل شیوه تولید متفاوت و روایت پیچیده مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. «پلیس جوان» پس از 11 سال این روزها از شبکه آی فیلم در حال پخش است.

بیشتر بخوانید  راهنمای مراقبت از گیاه آنتوریوم کلارینرویوم (آنتوریوم برگ مخملی) در خانه

او در سال ۱۳۷۷ در فیلم جیغ خوش درخشید و بازی استثنایی از خود به نمایش گذاشت. پس از آن با بازی در فیلم متولد مهر ۱۳۵۷ احمدرضا درویش چنان بازی قدرتمندی را ارائه کرد که هیئت داوران جشنواره هجدهم فجر جایزه بهترین بازیگر مرد را به او اهدا کرد.

شب های تهران فیلمی جنایی ساخته داریوش فرهنگ بود که در آن با شقایق فراهانی و فرهاد عایشه همبازی شد.

در سال 1360 باز هم با همکاری کیمیایی نقش خود را در اعتراض به خوبی ایفا کرد. پس از آن در «سگ کشا» به کارگردانی بیضایی نقشی کاملاً متفاوت را ایفا کرد و علیرغم حضور اندک خود توانست هنرنمایی قدرتمند خود را در عرصه بازیگری به نمایش بگذارد.

میترا حجار

میترا حجار در سال 1380 در فیلم رخسرا به کارگردانی امیر کاویدل به ایفای نقش پرداخت.این فیلم زندگی تینا مسرور را روایت می کند که دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی سالمندان است و برای تحقیق به خانه سالمندان می رود. او در آنجا با پیرزنی آشنا می شود که در حال خواندن داستانی به نام روکسار است و…

سیروس الوند یکی دیگر از بازیگران جوان پسند بود که در آن با امین حیایی و خسر شکیبایی همبازی شد. فیلم دلخراش به کارگردانی سیروس الوند، نویسندگی خشایار الوند و تهیه کنندگی سیروس الوند و داریوش بابائیان در سال 1381 فیلمبرداری شده است. این فیلم در فروردین 1381 اکران شد.

در سال 1380 در کنار جمشید هاشم پور به عنوان قارچ سمی در تولید جنگی متفاوت رسول ملاقلی پور قرار گرفت.

پس از آن در سال 1360 بازی متفاوتی را در فیلم صورتی ساخته سوزیا با طنز فریدون جیرانی بازی کرد که نامزدی بهترین بازیگر زن بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید  آیا با زلزله احتمالی تهران، گاز شهر منفجر خواهد شد؟ | پاسخ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران

جدیدترین اثر میترا حجار بازی در فیلم آتش بس 2 به کارگردانی تهمینا میلانی است که به زودی اکران می شود. این فیلم دنباله ای بر آتش بس با بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار است. میترا حجار و بهرام رادان بازیگران اصلی این فیلم هستند.


دیدگاهتان را بنویسید