عکس جدید بهاره رهنما در آپارتمان متروکه



آنچه دیگران می خوانند:

راهنمای بهار بازیگر سرشناس و جنجالی کشورمان که در سال های اخیر حواشی زیادی برای خود ایجاد کرده است، ۱۹ آذر ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. راهنمای بهار وی تاکنون دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش یک دختر دارد. زوج های ازدواج راهنمای بهار مدت زیادی طول نکشید و به طلاق ختم شد. راهنمای بهار او عکسی را در یک آپارتمان ساده منتشر کرد:

فنر + راهنما (1)

بهاره رهنما با انتشار تصویر زیر نوشت:
هیچ وقت هیچ تجملی وجود ندارد
من جذبش نشدم
من چیزهای ساده را دوست دارم
کتاب، تنهایی
یا با کسی باشم که مرا درک کند!

پیمان قاسم خانی، 26 ساله، اولین بار در 17 سالگی و دانشجویی بهاره رهنام را در راه بازگشت از دانشگاه به خانه ملاقات کرد. اسمش پریا بود.

بهاره رهنما خانواده هنری کاملی دارد، او خودش بازیگر است و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، بازیگر است. برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی نیز نویسنده مشهور و دخترش شقایق دهقان جاری نیز بازیگر است، مادرش پروین کایم مگی نیز بازیگر است.وی بعدها بازیگر شد.بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی پس از 22 سال طلاق گرفتند. زندگی مشترک و روابط ظاهرا خوب و صمیمی در سال 2014 با توافق.

راهنمای بهار

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 57 در اوج انقلاب اسلامی به همراه خانواده به انگلستان رفتند، اما طولی نکشید که پس از فروکش تنش های سیاسی به ایران بازگشتند. همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی هستند که تجربه بازی در تئاتر پنجره و فیلم «دایره زنگی» و سریال «مرد 100 چهره» را دارد. پس از جدایی از قاسم هانی در شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید  کدام تصویر دریا را انتخاب می کنید؟

راهنمای عروسی بهاری

راهنمای بهار

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ و در کمتر از یک هفته به خواستگاری پاسخ داده شد و عروسی با یک مراسم سنتی برگزار شد و من بعد از مشورت با خانواده و من بعد از رفتن پریا این تصمیم را گرفتم. خیلی احساس تنهایی می کردم و خیلی به ازدواجش نیاز داشتم و نگذاشتم با من صحبت کند.

راهنمای بهار

امیرخسرو عباسی ادامه داد تنها دلیلی که مرا به ازدواج سوق داد، قلب خوب بهاره رهنما بود و از امام رضا خواستم که مرا به سمت فردی که مثل من باشد و از حجاب واقعی مردم صحبت کند، راهنمایی کند. بهاره رهنما در ادامه صحبت های خود به تبریک های خانواده همسرش پرداخت و گفت: شقایق دهقان و آقای … قاسم خانی با ما تماس گرفت و به ما تبریک گفت و خانواده آقای. خاص و ما به عنوان دوست از هم جدا شدیم و او در مورد خانواده قاسم خانی بسیار صحبت کرد. بهاره رهنما از شرطی که برای همسرش گذاشته است گفت و ادامه داد: به امیرخسر گفتم چون ظاهرت خوب است حق بازیگری نداری.

مهریه باورنکردنی بهار رهنما

راهنمای بهار

بهاره رهنما درباره مهریه خود گفت: مهریه ندارم اما بین ما توافق شده بود اما همسرم واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق، مسکن، حضانت فرزند و… را به من دادند. و ما فقط می خواهیم در صلح زندگی کنیم.” در حضور امیرخسرو عباسی هر چه می خواستم داشتم و خداوند امیرخسرو را سر راه من قرار داد همسر بهارا رهنما در مورد کامنت هایی که در صفحه اش گذاشته شده و مضحک بودن برخی از آنها صحبت کرد. بهاره رهنما در پایان این صحبت ها از کامنت های فراوانی که دلش را شکست.

بیشتر بخوانید  هومن سیدی مهمان ایرج طهماسب می‌شود

راهنمای بهار

مجری برنامه از امیرخسرو عباسی درباره ماجرای آشنایی با بهاره رهنما پرسید و گفت: ابتدا با عمویم صحبت کردم بعد با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم او عروس بهاره رهنما است. ، آنها بسیار شوکه شده بودند. وی در ادامه این گفتگو در مورد کار تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی و همسرش صحبت می کرد و گفت: یکی از دلایلی که به بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و این هزینه را برای این تجربه پرداختم و این برایم بسیار مهم بود.

راهنمای بهار


دیدگاهتان را بنویسید