شرایط ثبت نام وام اربعین شهریور 1401 – ایران چطور






شرایط ثبت نام وام اربعین شهریور 1401 – ایران چیست؟







شرایط ثبت نام وام اربعین شهریور 1401

آغاز ثبت نام وام 3 تا 5 میلیونی اربعین

طبق اعلام وزارت اقتصاد، زائران اربعین از امروز می توانند برای دریافت تسهیلات اعتباری کرز الحسنه 3 تا 5 میلیون تومانی در سامانه سماح ثبت نام کنند.

نحوه پذیرایی از سه تا پنج میلیون اشیای زائران اربعین

🔹 زائران اربعین می توانند از 23 لغایت 26 شهریور ماه با مراجعه به سامانه سماح نسبت به دریافت تسهیلات اعتباری اربعین کرزالحسنه اقدام کنند.
🔹 متقاضیان توجه داشته باشند که برای دریافت این تسهیلات نیازی به حضور در بانک ها نیست و در صورت ثبت درخواست در سامانه سماح، این تسهیلات به صورت خودکار به زائران اعطا و به حساب یارانه آنها واریز می شود.
افرادی که در مرحله پیش ثبت نام شرکت کرده اند با وارد کردن کد ملی و شماره شناسایی سرپرست گروه از قسمت نظارت و ویرایش وضعیت و پرداخت حق بیمه ثبت نام خود را تایید کنند.
شرایط ثبت نام داشتن گذرنامه و تزریق حداقل دو نوبت واکسن و دوز تقویت کننده برای افرادی که شش ماه از آخرین تزریق گذشته اند و همچنین همراه داشتن کارت دیجیتال واکسیناسیون برای عبور از مرز می باشد.
🔹 انصراف از تشرف فقط تا دو روز قبل از تاریخ حرکت امکان پذیر است و هزینه انصراف تنها پس از دریافت شماره شبا به حساب فرد انصرافی واریز می شود. در پایان ثبت نام نهایی، متقاضیان باید کارت شناسایی و گواهی ثبت نام صادر شده توسط سامانه را دریافت کنند.
به گفته وزیر اقتصاد این شیء دو تا سه روز پس از خروج از مرز به حساب صاحبخانه واریز می شود.

بیشتر بخوانید  مسجدسلیمان با برد / باخت نیمی از آلومینیوم اراک به رختکن رفت - اخبار مرکزی - اخبار استانهای تسنیم

16 بانک دیگر موظف به عرضه ارز اربعین شدند

سخنگوی بانک مرکزی: زائران اربعین می توانند علاوه بر صرافی های مجاز و شعب منتخب ارزی بانک ملی به شعب ارزی بانک کشاورزی، رفاه، مکسان، کارآفرین، پارسیان، اختاز نوین، سامان، پاسارگاد و سرمایه مراجعه کنند. صادرات، سپه، تجارت و ملت، بانک پست، سینا، توسعه تعاون، خاورمیانه، شهر، روز و گردشگری.





خطا: محتوا محفوظ است!!