جواد نکونام رهبر FS برای هدایت تیم ملی دست داد


به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به ماجرای حضور جواد نکوم در تیم ملی واکنش نشان داد.

حمیدرضا گرشاسبی درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی گفت: زمانی که با نکونام صحبت کردیم او برنامه ای ارائه کرد. قرار شد با هماهنگی هیات مدیره فولاد را تکان دهیم. فوتبال از خوزستان صادر شد و اکنون تنها تیمی هستیم که باید در لیگ قهرمانان آسیا از کشورش دفاع کنیم.

وی افزود: متأسفانه این داستان ها ادامه دارد و هر بار که به شکل گیری می رسیم داستان شروع می شود. ابتدای فصل قبل دو سه تیم به دنبال نکونوما بودند، مجبور شدیم مربی دیگری بیاوریم و بعد با او ادامه دادیم. در ابتدای این فصل شایعاتی مبنی بر رفتن او به تیم دیگری شنیده می شد. ما با انکونما جلساتی داشتیم. او که اینجا سخت کار کرده، فولاد را دوست دارد و ما ادامه دادیم.

گرشاسبی گفت: اکنون داستان و فیلمنامه جدیدی شکل گرفته و تیم ما پیشرفت خوبی داشته است. فردا بازی حساسی در انزلی داریم اما چنین اتفاقاتی می افتد.

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: متاسفانه اصول حرفه ای را رعایت نمی کنیم. ما باید حرفه ای عمل کنیم. اگر برنامه ریزی و بحثی می شود بعداً رسانه ها نگویند این اتفاق می افتد یا خیر. طبق آخرین صحبتی که با نکونما داشتم، گفتم در فولادا ادامه خواهم داد.

گرشاسبی در پاسخ به سوال مجری برنامه زنده مبنی بر اینکه نکونام از کمک به تیم ملی به عنوان دستیار کی روش راضی نیست و این خلاصه صحبت های اوست، گفت: نمی دانم. نمی توانم بگویم راضی نیست اما گفت که هست و با هم در فولاد ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید  مرزهای عراق برای ورود زائران باز است

وی افزود: نمی‌دانم چقدر است اما آخرین صحبتی که با Nkonma داشتیم اعلام کرد که هستم و قطعاً در فولادا ادامه خواهیم داد. دیگر نمی دانم چه خواهد شد. به نکونامو گفتم بحثی هست که بریم؟ گفت نه من نمی روم و در فولاد هستم. دیدگاه باشگاه فولاد ادامه دادن به Nkonma است.

دیدگاهتان را بنویسید