اینترنت رایگان برای زائران اربعین در عراق


به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در بیانیه وزارت ارتباطات عراق آمده است این وزارتخانه با همکاری سازمان بسیج مردمی اینترنت رایگان برای زائران اربعین امام حسین (ع) فراهم کرد. .

وزارت ارتباطات عراق از ارائه خدمات اینترنتی رایگان به زائران اربعین امام حسین (ع) خبر داد.

در بیانیه وزارت ارتباطات عراق آمده است: این وزارتخانه با همکاری سازمان بسیج مردمی اینترنت رایگان برای زائران اربعین امام حسین (علیه السلام) فراهم کرده است.

با این حال سید مجید میراحمدی، رئیس ستاد اربعین عصر امروز (جمعه 18 شهریور) از زائران خواست به پایانه های مرزی مراجعه نکنند و افزود: مشکل اینجا اعتراض جدی و متعدد زائرانی است که در حال تردد هستند. آن طرف مرزها، گذرگاه کولیکا کوچک است و بر همین اساس قیمت ها چندین برابر افزایش یافته است. تلاش ما در اعزام خودرو نتوانست همه مشکلات حمل و نقل زائران را حل کند.

میرا احمدی در خصوص خرید بلیت گفت: سفر عزیزان برای زیارت اربعین ممنوع است به جز سفرهای هوایی که محدودیتی برای آن قائل نشده ایم. البته در داخل عراق مشکلات مختلفی وجود دارد و از ما خواسته شده که آب آشامیدنی را از نجف ارسال کنیم.

رئیس ستاد اربعین خاطرنشان کرد: توصیه اکید ما این است که زائران سفر خود را متوقف کنند. در صورت تغییر شرایط تا 48 ساعت آینده اطلاع رسانی خواهد شد، بعید می دانم بتوانیم بدون رفع این مسائل مجوز سفر برای عزیزان صادر کنیم.

از سوی دیگر، سرلشکر مهدی الفکیکی مشاور وزیر کشور عراق و رئیس کمیته اربعین عراق در پاسخ به سوالی درباره شرایط امنیتی این کشور گفت: نیروهای نظامی و امنیتی عراق در همه زائران مستقر هستند. . مسیرها

بیشتر بخوانید  نام و نام خانوادگی عجیب در ایران + فیلم

<п>اعلامیه اینترنت رایگان برای زائران اربعین در عراق اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید