توسعه نسل پنجم تلفن همراه وابسته به سرمایه‌گذاری در ارتباطات ثابت است



آنچه دیگران می خوانند:

دکتر زارعجان با بیان این مطلب با تاکید بر اینکه توسعه بخش تلفن ثابت باعث توسعه ارتباطات سیار و ورود به نسل پنجم می شود، اظهار داشت: عدم تغییر تعرفه منجر به اختلال در بخش های مختلف تلفن ثابت شده است. . شبکه و اصلاح تعرفه های تلفن ثابت باعث افزایش کیفیت خدمات مشتریان می شود

معاون بازرگانی و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به چالش های موجود در صنعت مخابرات و ثبات تعرفه های مخابراتی، گفت: در سال های گذشته 5 نسل تلفن همراه را پشت سر گذاشتیم و سرمایه گذاری برای آن ضروری است. توسعه این منطقه در شبکه ثابت و تامین منابع.

وی در خصوص فیبرهای نوری نیز گفت: تا پایان سال 1403 به حدود 7 میلیون پورت نوری خواهیم رسید که سرعت آنها در حال حاضر حداقل 50 مگابایت و بالاتر برای 200 هزار مشترک مخابرات است.

زارعیان در خصوص مشوق های وزارت ارتباطات برای فیبرهای نوری گفت: پیشنهادات خود را به رگولاتوری ارائه کرده ایم و علاوه بر طرح ملی وزارتخانه، طرح نجما را نیز داریم که پروژه فیبر نوری را در استان های مختلف دنبال می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره طرح جامع نیروهای شرکتی و امور مشتریان گفت: طرح جامع نیروهای خدماتی یکم پیشنهاد شد تا اتفاقات بهتری برای همکاران با تحصیلات مربوطه رخ دهد، البته بهتر است دستیاران مرتبط با نیروی انسانی داشته باشند. منابع موجود در این بخش ها به صورت تخصصی.تفسیر

بیشتر بخوانید  بدون کنکور معلم شو! | متقاضیان دانشگاه فرهنگیان بخوانند +جزئیات

معاون بازرگانی و خدمات مشترکین شرکت مخابرات ایران درباره مزیت های تغییر حداقل تعرفه تعمیر و نگهداری شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه های شرکت مخابرات ایران از سال 1381 تا به امروز افزایش نیافته است، اما مدل تعرفه ای شرکت مخابرات ایران در این سال ها تغییر کرده است.

دکتر زارعیان تصریح کرد: اصلاح نظام تعرفه تعمیر و نگهداری تلفن ثابت شرکت مخابرات در مقایسه با هزینه های توسعه بخش ارتباطات، تغییر حداقلی در تعرفه ها تلقی می شود که امیدواریم منجر به حفظ و نگهداری تلفن ثابت شود. شبکه. با کیفیت مطلوب و بدون توقف توسعه شبکه.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه انتقال و شبکه دسترسی در کشور در سال های اخیر توسعه نیافته است و شرکت مخابرات ایران در کنار این تغییر تعرفه ها متعهد شده است که شبکه انتقال کشور را نیز نوسازی کند. بر اساس کیفیت خدماتی که به کاربران ارائه می دهیم، یکی از اصلی ترین برنامه های ما و در نهایت موثرترین است.

در این سری از برنامه ها که از صفحه رسمی اینستاگرام تلکام به آدرس https://vvv.instagram.com/tci_iran/ پخش می شود، بحث ها و بررسی های تخصصی پیرامون موضوعات مختلف حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد. دکتر زارعیان، معاون بازرگانی و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران امشب با آرش سروری، فعال استارت آپی و فناوری، چالش ها و راهکارهای پیش روی سفر توسعه مخابرات ایران را مورد بررسی قرار داد.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران


بیشتر بخوانید  سفر به اقتصاد ایران



دیدگاهتان را بنویسید