صحبت های جدید مدیرعامل سازمان بیمه های اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان



میرهاشم موسوی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه هتلداری بیمارستان کاشان با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم سلامت و درمان مردم است، گفت: همانطور که همه دیدند در ابتدا در دولت سیزدهم، کار بر روی واکسیناسیون کرونا شدت گرفت و این کمک زیادی به کنترل کرونا کرده است.

وی با بیان اینکه سیاست دولت در حوزه درمان مشخص است، گفت: اجرای طرح درور نیز موید همین موضوع است.

مدیر اجرایی SO با بیان اینکه اجرای طرح دروار عواقب خوب و برکتی برای مردم خواهد داشت اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات مردم در دسترسی به دارو کاهش یابد.

وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعالی خانواده گفت: بیش از سه میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد و سازمان تامین اجتماعی به طبع خود مشارکت بیشتری دارد. در ارائه خدمات به مردم در این خصوص موضوع درج شده است.

موسوی با تاکید بر اینکه بچه دار شدن برای جامعه مثمر ثمر است، گفت: امیدواریم با سیاست هایی که در نظر داریم بتوانیم از زوج های نابارور حمایت کنیم.

پرداخت به موقع حقوق به مستمری بگیران از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است

وی پرداخت به موقع حقوق به مستمری بگیران را یکی از اولویت های سازمان نظام وظیفه دانست و افزود: با توجه به منابع صندوق بیمه اجتماعی و برخورد با بیمه شدگان، از ابتدا با این موضوع برخورد کرده ایم و همچنان با آن برخورد خواهیم کرد. آی تی. مسئولیت های ما

مدیر اجرایی SO تاکید کرد: عزم ما پرداخت حقوق و مستمری به مستمری بگیران بلندمدت است و این امر باید دقیق و به موقع باشد تا جان بازنشستگان آسیب نبیند./ مهر

بیشتر بخوانید  اسفوری: دوچرخه تنها نماینده ایران در توکیو مناسب بازیهای پارالمپیک نیست

دیدگاهتان را بنویسید