حرکات مصنوعی مجری مشهور با آهنگ غمگین در ماشینش



آنچه دیگران می خوانند:

نما جودکی او با حضور در تلویزیون خداحافظی کرد.نما جودکی در 30 آبان 1371 در تهران به دنیا آمد.نما جودکی وی با مهدی پارسازاده ازدواج کرده است.نما جودکی مجری تلویزیون یک معمار فارغ التحصیل است. تصاویر جدید نجما جودکی را ببینید.

نجمه جودکی متولد 30 آبان 1369 در تهران مجری رادیو و تلویزیون است. نجمه جودکی مجری سرشناس تلویزیون با اجرای برنامه در شبکه جام جم وارد صحنه شد و با سبک متفاوت اجرایش به یکی از مجریان محبوب تبدیل شد. او اواخر سال گذشته از تلویزیون خداحافظی کرد و نوشت: برای مخاطبانم می نویسم. برای مردمی که سیزده سال است لحظه به لحظه حضورشان را حس می کنم… دقیقاً هجده ساله بودم که اجرای اولین برنامه زنده ام را تجربه کردم… سالهاست که سعی می کنم در این جایگاه باشم. و حالا در سی و یک سالگی تصمیم جدیدم را با شما در میان می گذارم.

بیوگرافی نجما جودکی

نجمه یدکی متولد 30 آبان 1371 در تهران است.نجمه یدکی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است. نجمه جودکی اولین فرزند خانواده است و پدرش اصالتاً کانساری است. نجمه جودکی فرزند طلاق است، نجمه جودکی از کودکی به بازیگری و اجرا علاقه داشت.

نجمه جودکی از 15 سالگی وارد رادیو شد و در جمعی از کودکان و نوجوانان به کارهای تبلیغاتی پرداخت. همکاری با مرحوم مهران دوستی از نکات برجسته دوران بازیگری و گویندگی او بود. او دوره فیلمسازی و تدوین را نیز گذراند. نجمه جودکی تاکنون سه فیلم کوتاه فیلمبرداری کرده است.

نجمه جودکی فعالیت حرفه ای خود را از اواخر سال 1366 در رادیو جوان آغاز کرد و در سال 1387 وارد برنامه تلویزیونی شب ایرونی (شبکه جام جم) شد.

بیشتر بخوانید  قیمت نیم دست کله‌پاچه چند؟ |آخرین قیمت 4عدد پاچه گوسفندی

نما جودکی

بان نجم جودکی

نجمه جودکی به مدت چهار سال از حضور در شبکه های داخلی محروم شد و اجازه حضور در شبکه های معاونت سیما را نداشت. اجرای نجما جودکی در برنامه «صدام پیام» که از شبکه شما پخش می شد با واکنش تند منتقدان مواجه شد. عبور از خطوط قرمز گزارش متفاوت این مجری جوان در برنامه باعث شد نجما جودکی 4 سال خانه نشین شود.

نما جودکی

نجما جودکی فرزند طلاق است

نجما جودکی فرزند طلاق است. او در برنامه پوپولیستی شبکه سه از طلاق پدر و مادرش صحبت کرد و به خاطر مشکلاتی که مادرش پس از طلاق پشت سر گذاشت، اشک ریخت.

نجمه جودکی در فروردین 1394 خبر ازدواجش با مهدی پارسازاده را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح تصویر زیر نوشت:

«چطور اومدی با من حرف بزنی…

من عاشق این رابطه هستم.. به زندگی من خوش آمدید..

در کجای بازی نامنظم خود را پیدا کردید؟

من نمی توانم به خدا فکر کنم، تو را به من بده…

من قبل از تو مفید بودم… بعد از تو بهتر شدم…”

نما جودکی

فعالیت هنری نجما جودکی

مادرم یکی از مشوق های اصلی من بود و واقعا خیلی به من کمک کرد.به لطف خدا سر کنکور با آقای رضا رشیدپور آشنا شدم و با مادرم پیش ایشان رفتیم و گفتم خیلی دوست دارم مجری شوم. و اجرا کنند.

به تهیه کننده معرفی شدم، تست دادم و وارد سازمان شدم و سپس در 17 سالگی به کلاس های فن بیان مهران دوستی معرفی شدم و سپس در رادیو جوان مشغول به کار شدم.

نما جودکی

اولین اجرای نجما جودکی و شروع فعالیت

نجمه یدکی می گوید اولین اجرای من در سال 1383 اجرای صحنه ای در ناحیه یک آموزشی تهران بود.

درست زمانی که آرزوی حضور در تلویزیون را در سر می پروراند، طبق خاطرات مهران، نقش یک دوست را بازی کرد و گوینده رادیو شد.

بیشتر بخوانید  50٪ افزایش مراجعه به بیماران سرپایی برای مراکز تاج منتخب در خراسان رضوی

نما جودکی

ورود به تلویزیون و بهترین مجری شبکه اول در سال 90

نجمه جودکی در سال ۱۳۸۷ با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد. او کار خود را با اجرای قاب سفید و ایار مهربان شبکه دو، نردبان شبکه پنج ادامه داد.

درست در حالی که شش ماه از خروج آزاده نامداری از برنامه «تازه ها» می گذشت به شبکه یک دعوت شد. او « مناسبت ویژه » را در حضور خانواده اش اجرا کرد و در 19 سالگی مدیران و سیاستمداران را به نوعی به چالش کشید.

این ویژه هفت ماه تا مارس 1989 به طول انجامید اما در تابستان 2013 با ارائه برنامه ای کمی متفاوت از شبکه 1 به یکی از محبوب ترین مجریان تلویزیون تبدیل شد.

وی در نظرسنجی مجریان شبکه یک با رای مردم به عنوان بهترین مجری شبکه یک انتخاب شد و نامش بالاتر از محمدرضا شهیدی فرد قرار گرفت.

وی درباره بهترین مجری بودن گفت:

مهران دوستی به من خبر داد که تو اولین بودی و من به تو افتخار می کنم. او برای من مثل یک پدر بود. البته بعد مردم سبک اجرای من را پذیرفتند وگرنه آقای شهیدی فر خیلی حرفه ای تر از من در گفتگو هستند. من آن زمان چهره جدید تلویزیون بودم و لطف خدا شامل حال من می شود.

نما جودکی

وضعیت تأهل نجما جودکا

نجمه جودکی متاهل است او در سال 1394 با مهدی پارسازاده ازدواج کرد.

سرگرمی های نجمه یدکی:

• نجمه جودکی در نوجوانی والیبال و بدمینتون بازی می کرد و علاقه زیادی به ورزش دارد.

• نعیمه یودکی علاقه زیادی به مطالعه دارد و کتاب مورد علاقه اش «جهر» اثر فلورانس اسکاول شین است.

• غذای مورد علاقه نجمه جودکی فسنجان است و رنگ های بنفش و سبز آبی را دوست دارد.

• فیلمسازی و موسیقی را دوست دارد و به موسیقی بی صدا بسیار گوش می دهد، آهنگ های حافظ ناظری، مجید اکشابی، مهدی جراحی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی را دوست دارد.

بیشتر بخوانید  نیاز به نقشه راه برای ادامه مسیر اتحادیه م institutionsسسات قرآنی - اخبار مهر ایران و اخبار جهان

گفتگوی جنجالی نجما جودکی و پیمان بازگی در پیپل گرام

نجمه جودکی مجری جوانی است که سابقه اجرای بسیاری از برنامه های تلویزیونی را دارد. این مجری جوان که به تازگی به عنوان مجری برنامه «مردم از گرام» مشغول به کار است، با طرح سؤالات ویژه در برنامه «پژمان بازگی» جنجال به پا کرد. به همین منظور با نجمه جودکی صحبت کردیم و در این باره با او گفت و گو کردیم که در ادامه می خوانید.

گفت و گوی نجمه جودکی با پژمان بازگی در «مردم گرام» در برخی جاها شبیه جنجال شد و با واکنش های تندی در شبکه های اجتماعی مواجه شد. شرح جودکی از این مصاحبه پرتنش را بخوانید.

گفتگوی نجمه جودکی با پژمان بازگی چند روزی است که در شبکه های اجتماعی مورد توجه ویژه قرار گرفته است. بخش هایی از این گفت و گو درباره سوپراستار نشدن بازگی و حضور او در تلویزیون که بیشتر به نوعی مشاجره این دو نفر در تلویزیون شباهت دارد بین مخاطبان دست به دست می شود و واکنش های منفی بسیاری را به همراه داشت. اگرچه احساس می کنیم برخلاف فضای فعلی جودکی در جریان چالش، بازگی را تحقیر نکرد، اما در مجموع نقدهایی به بخش هایی از این مصاحبه داریم که در گفتگو با این مجری مطرح می کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید