زن ربوده شده دختر شش ساله ربوده شده را آزاد کرد! + آدم ربایی به بهانه پیشکش


به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ امیرهوشنگ امیری هفتمین کلانتری پلیس پیشگیری پایتخت از ربوده شدن دختر شش ساله توسط زنی در کمتر از 20 دقیقه خبر داد.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری اظهار داشت: با اعلام پرونده کودک ربایی در خیابان خراسان بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد دختربزرگ شش ساله ای به همراه مادربزرگش برای اقامه نماز به مسجد رفته و زمانی که مادربزرگ مشغول اقامه نماز بوده دخترک در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشت از مسجد خارج شده است.

وی افزود: در بررسی میدانی از جغرافیای صحنه جنایت و دوربین های مدار بسته مشخص شد که این دختر هنگام خروج از مسجد توسط زنی ربوده شده و از محل متواری شده است.

آزادی دختر ربوده شده توسط آدم ربا

رئیس کلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با ردیابی و اقدامات فنی پلیس در کمتر از 20 دقیقه مشخص شد رباینده در شهر ری حضور داشته و با خانواده دختر تماس گرفته و مطالبه پول کرده است.

عکس ربودن دختر شش ساله به بهانه نذر در تهران

این پلیس گفت: متهم مجبور شد دختربچه را در محل ربوده و رها کند که این کودک کاملا سالم و به سلامت به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سرهنگ امیری ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق ابتدا کودک شش ساله را به بهانه عرضه غذا فریب داده و پس از ناموفق بودن نقشه، کودک را با طلا و مقداری پول در کیفش در محل رها کرده است. از سرقت

وی گفت: تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد و پرونده برای بررسی کارشناسی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

بیشتر بخوانید  افزایش بی تحرکی زنان ایرانی به 63 درصد!

دیدگاهتان را بنویسید