واکنش رستم قاسمی به دستگیری مشاورش



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از یک نفر در وزارت راه و شهرسازی دستگیر نشده اند و دلیل بازداشت وی را نمی دانم. “

رستم قاسمی در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر دستگیری چند نفر در وزارت راه و شهرسازی گفت: از دستگیری یک نفر اطلاع دارم و بیش از یک نفر دستگیر نشده و نمی دانم. . دلیل دستگیری خود را می داند.

وی ادامه داد: من در نیروی قدس سپاه مسئولیت زیادی داشتم و بیش از 100 هزار میلیارد پروژه داشتیم. من ممکن است از نظر سیاسی با مردم مشکل داشته باشم که قابل حل است، اما در مسائل اقتصادی اگر چشم من باشد، آن را بیرون می آورم و مسائل اقتصادی توجیهی ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بستن گلوگاه های فساد در وزارت راه و شهرسازی گفت: تنها دو سازمان راهداری و یک شرکت راه آهن به صدور مجوز دسترسی دارند و این دو نهاد باید به هم متصل شوند. به زودی به پرتال ملی

قاسمی افزود: وزارت راه و شهرسازی یک سازمان عریض و طویل است و بیش از 100 هزار پروژه در دست اجرا دارد و شعار این دولت صداقت است و وعده اصلی دولت سیزدهم صداقت است.

وی با اشاره به وضعیت ناوگان هوایی کشورمان گفت: زمانی که در وزارت راه و شهرسازی مشغول به کار شدم تنها 76 فروند هواپیما فعال بود که امروز به 176 فروند هواپیمای فعال رسیده ایم.

اورهال هواپیماهای روسی در ایران

وزیر راه و شهرسازی گفت: در بحث تعمیر هواپیما در وضعیت بسیار خوبی هستیم. نمی خواستم اعلام کنم اما از آنجایی که ایران اینترنشنال این موضوع را کشف و تایید کرد، اعلام می کنم در حال حاضر 9 فروند هواپیمای روسی در ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید  مهمانی با بازیگر معروف و خواهرانش زیر برج ایفل فرانسه! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید