خبر مهم از یارانه 300 و 400 هزار تومانی/ آیا اضافه برداشت به حساب بانکی منجر به لغو یارانه می شود؟


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پایگاه اجتماعی ایران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت نام بازماندگان و انصراف زودهنگام با هدفمندسازی یارانه ها خبر داد. سازمان و از طریق پورتال mi.gov.ir. پس از ثبت نام، داده های خانوارهای ثبت نام شده به پایگاه حمایت اجتماعی ایران ارسال می شود و در دور بعدی پرداخت یارانه به سرعت گسترش می یابد.

طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» از ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت. در ابتدای طرح اعلام شد که 72 میلیون نفر در قالب 23 میلیون خانوار مشمول یارانه جدید می شوند و به این ترتیب حدود شش میلیون نفر و 300 و 400 هزار نفر مشمول دهک دهم شدند. اعضای 9 دهک درآمدی دیگر از دهک چهارم تا ششم به ازای هر نفر 400 هزار تومان و به ازای هر نفر 300 هزار تومان پرداخت شده و مقرر شد واریز این مبالغ ادامه یابد. تصمیم گیری و ایجاد زیرساخت برای صدور فهرست الکترونیکی محصولات

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از ابتدای اجرای این طرح متولی تعیین وضعیت اقتصادی و پراکندگی خانوارها بوده است، از سامانه ثبت اعتراض شهروندان نسبت به کاهش یارانه ها و سازمان هدفمندی سازمان خبر داد. خانواده. یارانه و همچنین ایجاد فرصت. برای ثبت نام بازماندگان

25 مردادماه نتایج اعتراض به یارانه عشر از طریق سامانه جدید قابل مشاهده شد و وزارت حمایت اجتماعی اعلام کرد: هموطنانی که قبلاً درخواست عیدی خانوار خود را ارائه کرده اند، می توانند درخواست تجدید نظر عیدی کنند. یک بررسی. داده های هر یک از زیر مجموعه ها.

بنابراین در سامانه جدید «پشتیبانی» امکان بررسی اطلاعات کارت شناسایی اقتصادی خانواده در سه بخش اطلاعات خرید کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد به صورت جداگانه و همچنین کاربرانی که درخواست بررسی دارند، وجود دارد. آنها می توانند داده های خود را در مراحل جداگانه و متفاوت درخواست خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید  گل اول الغرافه به‌ام‌صلال توسط دیاباته / فیلم

به گزارش ایسنا، دولت از اردیبهشت ماه 300 تا 400 هزار تومان یارانه جدید به حساب صاحبان خانوار واریز کرده است. همچنین بر اساس دستور رئیس جمهور تا روشن شدن وضعیت مجموعه داران یارانه پرداخت می شود.

اما روند ثبت اعتراض عشریه و شناسایی خانوارهای واجد شرایط همچنان ادامه دارد و متقاضیان بازنگری عشر و افرادی که از اردیبهشت ماه 1401 یارانه آنها کاهش یافته است همچنان می توانند مطالبات خود را در سامانه اطلاع رسانی این وزارتخانه گزارش یا پیگیری کنند. ارتباط با تعاونی ها، حمایت های کاری و اجتماعی به آدرس https://hemaiat.mcls.gov.ir.

همچنین ثبت نام افرادی که یارانه مالی دریافت نکرده اند و یا متقاضیان جدید یارانه هستند از طریق https://mi.gov.ir امکان پذیر است.

آخرین آمار از وضعیت یارانه نقدی در کشور

در همین راستا هفتم ماه جاری مجتبی زریباف رئیس پایگاه اطلاع رسانی حمایت های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین آمار از وضعیت یارانه های مالی در کشور را منتشر کرد و اظهار داشت: به گزارش پایگاه بهزیستی ایران به آخرین محاسبات یارانه بگیران از مرداد 1401. حدود 25 میلیون و 500 هزار خانوار را شامل می شود که معادل 77 میلیون و 900 هزار نفر از کل جمعیت 86 میلیون نفری کشور است. او با سازمان هدف یارانه ای آشناست. (معادل 89.9 درصد جمعیت کشور).

وی افزود: از این مبلغ حدود 800 هزار خانوار 400 هزار تومان و حدود یک میلیون و 700 هزار خانوار نیز 300 هزار تومان یارانه دریافت می کنند. در بین هفت میلیون بازمانده اعم از اخراجی های قدیمی، محرومیت های قدیمی و افرادی که به هر دلیلی یارانه 45 هزار و 500 تومانی در فروردین ماه 1401 دریافت نکرده اند، تعداد کل ثبت نام کنندگان جدید (بعد از فروردین 1401) حدود دو میلیون و 700 نفر است. . هزاران نفر می رسند . حدود یک میلیون و 600 هزار نفر از این افراد جزو دریافت کنندگان فعلی هستند. همچنین در اردیبهشت 1401 حدود 4 میلیون و 200 هزار نفر در بین محرومان از یارانه اعتراض کردند و در نظرسنجی تیرماه 1700 هزار نفر از هدف یارانه اطلاع داشتند.

بیشتر بخوانید  نخستین واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر توقیف اموال این باشگاه -

تکلیف بازماندگان و ثبت نام یارانه جدید

رئیس پایگاه اطلاع رسانی حفاظت اجتماعی ایران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تکلیف بازماندگان و ثبت نام یارانه جدید گفت: برخی از بازماندگان به دلایل مختلف نتوانستند ثبت نام کنند. ثبت نام بازماندگان و اخراجی های قبلی توسط سازمان یارانه ها و از طریق درگاه mi.gov.ir انجام می شود. پس از ثبت نام، اطلاعات خانوارهای ثبت نام شده توسط سازمان هدفمندسازی یارانه ها به پایگاه بهزیستی ایران ارسال شد و در مرحله بعد بلافاصله پرداخت یارانه تمدید شد و در صورت حضور در دهک های یکم تا نهم، دارنده خانوارهای واجد شرایط اعلام شد. اعلام کرد. پرداخت یارانه به سپرده گذاران در سازمان هدف یارانه ها معرفی شد.

زریباف در خصوص خانوارهایی که اخیرا مشمول شدند و معوقه دریافت نکرده اند و همچنین تکلیف رفع انسداد یارانه ها گفت: تمامی وظایف اجرایی مربوط به پرداخت یارانه ها از جمله پرداخت معوقات مشمولان، تعیین تکلیف مبالغ بلوکه شده در حساب میزبان، حل مشکلات سپرده مبلغی کمتر از تعداد اعضای خانواده و غیره. این امر با ساماندهی هدفمندی یارانه ها انجام می شود.

نحوه تغییر داده های اولیه ثبت نام خانوار

وی درباره نحوه اصلاح داده های اولیه ثبت نام خانوار گفت: همانطور که قبلا گفته شد، مدیرانی که داده ها را تولید می کنند، مسئول داده های ورودی هستند، مثلاً اگر شخصی خودرویی را با قرارداد فروخته یا پلاک نگرفته باشد. با جداول مرکز ثبت نام تماس گرفته می شود و برای رفع مشکل، اطلاعات ساختار خانواده که یکی از اساسی ترین اطلاعات سنجش گسترش است، بر حسب نیاز سازمان هدفمندسازی یارانه ها اصلاح می شود. پرونده هایی مانند ازدواج کودکان، اشتغال فرزندان نامشروع، فوت و ولادت، سرپرستی، طلاق و …) از طریق پلیس پلاس 10 یا سامانه تبلیغاتی این سازمان رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید  تصاویر دیده نشده از کره زمین از نمای فضانوردان + فیلم

رئیس پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به هر حال وزارت رفاه اجتماعی در سامانه جدید حمایتی (اعتراض یارانه ای) hemaiat.mcls فرصت را فراهم می کند. . gov.ir تا خانوارها بتوانند وی را به اقلام مندرج در آن راهنمایی کنند، مراحل او را بررسی کنند و در صورت شکایت راهنمایی های لازم را برای اصلاح اطلاعات دریافت کنند. برای آن دسته از افراد به اصطلاح تجاری که فکر می کنند گردش مالی بالای آنها منجر به حذف یارانه ها شده است، اگر حساب های شخصی و تجاری از هم جدا شوند، ممکن است سابقه داده های گردش سفارش وجود داشته باشد. در نظرسنجی های آینده مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

زریباف افزود: گردش حساب (مجموع سپرده ها و برداشت های بانکی) علاوه بر مغایرت با افکار عمومی یکی از کم اثرترین موارد در سازوکار سنجش است.

به گفته وی، پس از ثبت اعتراض و اقدام برای تصحیح اطلاعات ثبت شده خانوار و همچنین ارسال اطلاعات تصحیح شده از نهادهای سرپرستی به پایگاه اجتماعی ایران، در بررسی های بعدی از اطلاعات جدید استفاده خواهد شد. سه شش ماه دیگه

اعلامیه خبر مهم از یارانه 300 و 400 هزار تومانی/ آیا اضافه برداشت به حساب بانکی منجر به لغو یارانه می شود؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه خبر مهم یارانه 300 و 400 هزار تومانی/ آیا اضافه برداشت به حساب بانکی منجر به لغو یارانه می شود؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید