صمیمیت دارا حیایی با همسر دوم پدرش


دارا حیایی وی فرزند امین حاجایی بازیگر سرشناس کشورمان است که در ۲۰ شهریور ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد. دارا حیایی او بازیگر جوانی است که در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده است. دارا حیایی او در سال 1374 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان شعله ور با امین حاجایی همبازی شد و به خاطر بازی خوبش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. مادر دارا حیاییمونا بانکی پور نیز یکی از بازیگران برجسته سینماست. در سال ۱۳۷۵ مونا از امین و قیمومیت جدا شد دارا حیایی بر عهده گرفت

عکس یادگاری دارا حیایی که بین پدرش و همسر دوم پدرش نیلوفر خوش خلک قرار دارد مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.

دارا حیایی فرزند امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که در 20 شهریور 1375 در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر جوان در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده است.

عکس دوران کودکی دارا حیایی

خانواده عزت دارد

دارا حاجایی تنها پسر امین حاجایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است. پدر و مادر دارحاجی بازیگر بودند و مادربزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینمای قبل از انقلاب بود.

زمانی که امین حیایی 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها زیاد دوام نیاورد و پس از تولد یک فرزند منجر به جدایی و طلاق شد. پس از طلاق، حضانت دارا به مادرش سپرده شد و دارا و مادرش مدتی در خارج از کشور با مادربزرگ فرزانه داوری زندگی کردند.

نوجوانی کرامت دارد

امین حاجایی یکی از هنرمندان موفق و پرکار سینمای ایران است که متولد 28 خرداد 1349 است و بازیگری را از حدود سال 1370 آغاز کرد و در آثار شاخصی چون کلاه پهلوی، برف آخر، تکزوریهی، شاله ور، درخونگاه و… خوش درخشید.

بیشتر بخوانید  علی انسانی پیشوای نماز شب در مسجد جمکران شد

مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که با بازی در سریال خواب و بیداری و فیلم خانه ای در شن، از بازیگری فاصله گرفت و سال ها با پسرش دارا در خارج از کشور زندگی کرد. . .

دارا حیایی و مادرش مونا بانکی پور

امین حیایی پس از جدایی از مونا بانکی پور مادر دارا برای دومین بار ازدواج کرد. او و همسرش نیلوفر خوش خلک در سال ۱۳۷۹ با هم آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد.

نیلوفر خوش خلک متولد 1351 است و بازیگری است که به همراه همسرش امین حاجایی در فیلم هایی مانند گردنبند طلا، حلقه با انگشتر، مانی و ند و سریال خوب بد روگلی بازی کرده است.

دارا حاجایی در کنار نیلوفر سرحال همسر امین حاجایی / عکس الهه کریمی

احترام به پدر

امین حاجایی زمانی در مصاحبه های خود اعلام کرد که پسرش به ورزش و کامپیوتر علاقه دارد و علاقه خاصی به بازیگری ندارد، دارا حاجایی در سال های اخیر به بازیگری علاقه مند شده و از هر فرصتی برای امتحان شانس خود در این عرصه استفاده می کند.

او همیشه می گوید از تجربیات پدرش در این حرفه استفاده می کند و در مسائل با پدرش مشورت می کند و هرگز از موقعیت پدرش سوء استفاده نمی کند.

دارا هایایی و پدرش در پیست اسکی

ازدواج کرامت دارد

دارا حیایی همچنان مجرد و مجرد است.

از مدلینگ تا بازیگری دارا حیایی

دارا حیایی چهره خوبی دارد و شباهت زیادی به پدرش امین حیایی دارد و این در لحن گفتار و نحوه راه رفتنش نمایان است.

او پس از بزرگ شدن و بازگشت به ایران به دلیل چهره جذابش به سمت مدلینگ جذب شد و مدتی در بیلبوردها دیده شد.

ورود دارا حیایی به عرصه هنر

بیشتر بخوانید  خبر مهم برای متقاضیان کمک هزینه

دارا حاجایی از سن 6 یا 7 سالگی در سریال مصافیر پرداسر و بعدها در سریال امین و مینا بازی کرد اما ورود او به دنیای بازیگری همزمان بود که امین حاجایی کلاس بازیگری به نام هنرمند حاجایی را تاسیس کرد. موسسه.

دارا پس از ثبت نام در کلاس های بازیگری پدرش، بازیگری را به طور جدی آموخت و راه پدرش را در عرصه هنر دنبال کرد و با جدیت وارد عرصه هنر شد.

دارا حاجایی / عکس پژمان گروزم

درخشش دارا حیایی در سینما و تلویزیون

اولین تجربه حرفه ای دارا حیایی در مقابل دوربین، بازی دارا حیایی در فیلم شلوار بود که مورد تحسین قرار گرفت.

دارا حاجایی در سال 1394 و در سن 23 سالگی به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شلوار جلوی دوربین رفت و پس از تست بازیگری با پدرش در این فیلم برای مخاطبان تلویزیون شناخته شد. .

امین حیایی و پسرش دارا در فیلم شلوار

نقد و بررسی فیلم Dare Haiai

دارا حیایی طی چندین سال فعالیت در دنیای هنر در چندین فیلم و سریال بازی کرد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

دارا حیایی در فیلم شلوار

شوالوار فیلمی به کارگردانی حمید نعمت الله، تهیه کنندگی محمدرضا شفیع و نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله است که در نوزدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم مورد تقدیر قرار گرفت و امین حیایی برای بازی در این فیلم برنده جایزه شد.

این فیلم در مورد مردی است که فکر می کند “بی شمار” است و این احساس تمام زندگی او را تحت تأثیر قرار می دهد. امین حیایی در این فیلم به همراه پسرش دارا حیایی به ایفای نقش پرداخت.

فیلم شلوار اولین تجربه جدی دارا حیایی در دنیای بازیگری است که در سال ۱۳۹۴ فیلمبرداری شده است. دارا حیایی پس از دو هفته تست بازیگری در فیلم شلوار انتخاب شد و در این فیلم نقش نوید را بازی کرد.

بیشتر بخوانید  زمان پرداخت مکمل مستمری اعلام شد

دارا حیایی در سریال سرنوشت

سریال سرنوشت یکی از پرطرفدارترین مجموعه های تلویزیونی است که در 4 فصل به کارگردانی محمدرضا خرمدانان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی اکبر تداریان در 3 فصل تولید شد. فصل چهارم این سریال در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش می شود.

بازیگرانی چون دارا حیایی، کیسان دیبای، فاطمه بهارمست، علیرضا آرا، فریبا نادری، حسین پاکدل، پوریا پورسرح، لیلا بلوکات، مجید وشاکانی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و…

دارا حیایی در کنار علیرز آرا، فاطمه بهارمست و کیسان دیبای / عکس پیمان گروزم

دارا حیایی در این سریال بازی کرد و در نقش هاشم ظاهر شد. هاشم و سهراب، دو دوستی که از کودکی در یک پرورشگاه با هم بزرگ شده‌اند، تصمیم می‌گیرند تا افراد موفقی شوند و برای رسیدن به اهداف خود و رسیدن به جایگاه مطلوب در سنین پایین تلاش می‌کنند.

بازی در سریال سرنوشت نقطه عطفی در کارنامه هنری درحیایی است و بیشتر مخاطبان تلویزیون او را با نام هاشم سریال سرنوشت می شناسند.

دارا حیایی و مائده طهماسبی در سریال سرنوشت / عکس محمدرضا خان میرزایی

فیلمبرداری وقار دارد

دارا حاجایی به تازگی وارد دنیای هنر شده و در انتخاب های خود دقت می کند. در زیر نام فیلم ها و سریال های او را برای شما آورده ایم.

فیلم های دارا حیایی

دارا حیایی و حمید نعمت الله کارگردان شلوار / عکس زهرا زمانییان

سریال دارا هایایی

  1. سریال مسافر مشکل دار: شاهرخ حمیدی مقدم، 1391

  2. مجموعه امین و مینا: یک دوره مفید، ۱۳۹۶

  3. سریال سرنوشت 1 تا 4: محمدرضا خرمدانان 1398 تا 1401

دیدگاهتان را بنویسید