برگزاری عجیب ترین مراسم ازدواج یک زوج جوان در توالت عمومی + دلیلش چه بود؟ / نقاشی


به گزارش سلام نوح، انتخاب مکان عجیب و غریب برای مراسم عقد باعث شد مادر عروس دچار مشکلات تنفسی شود اما پس از گذشت چند روز و فراهم شدن شرایط، دوباره میزبان توالت عروسی شد.

وقتی صحبت از متفاوت بودن به میان می آید، برخی افراد خوش سلیقه می توانند کارهای عجیب و غریبی انجام دهند که در تاریخ انجام نشده است، مانند این عروس و داماد که برای مراسم عروسی خود توالت و توالت انتخاب کرده اند.

«برین» و «ماریا» تصمیم گرفتند مراسم عروسی خود را در حمام برگزار کنند و این تصمیم باعث ناراحتی مادرشان شد. عروس و او را به بیمارستان فرستاد. عروس و داماد که از نظر لباس و مراسم عروسی هیچ شباهتی با دیگر مهمانان عروسی نداشتند به همراه اعضای خانواده و دوستان در حال برگزاری مراسم بودند که ناگهان مادر عروس به دلیل شرایط خاص مجلس دچار مشکل تنفسی شد. محل مراسم

مشکل مادر عروس جدی بود، بنابراین تیم های اورژانس بلافاصله او را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کردند.

شاهدان عینی گزارش دادند که پس از لغو این مراسم به دلیل عدم حضور مادر عروس، زوج جوان مجبور شدند مراسم را به مدت 45 روز به تعویق بیاندازند، اما پس از بهبودی مادر عروس، تصمیم گرفتند مراسم عقد را در داخل خانه برگزار کنند. توالت کاربردی آنها این کار را کردند تا بالاخره به آنچه می خواستند رسیدند.

عروسی در توالت

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید