خبر خوش برای بازنشستگان، واریز افزایش حقوق بازنشستگان از امروز


به گزارش سلام نو، حقوق بازنشستگان همواره یکی از چالش برانگیزترین موضوعات حسابرسی حساب های بودجه بوده است. اخیرا بازنشستگان خواستار پرداختن بیشتر به موضوع افزایش حقوق در بودجه هستند و در ماه های اخیر اعتراضات زیادی را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان آغاز کرده اند که در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را می خوانید.

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق بازنشستگی کشوری در اسفند ماه سال 95، 4 هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت کرد و اکنون این رقم به 14 هزار میلیارد تومان رسیده است.

محمد اسکندری با بیان اینکه در اسفند 95 صندوق بازنشستگی کشوری 4 هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر این رقم به 14 هزار میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل سازمان نظام پزشکی با اشاره به افزایش اندک و تنها 10 درصدی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال 1401 گفت: این درخواست کاملاً صحیح است و همواره به عنوان درخواست جدی بازنشستگان مطرح می شود.

اسکندری در این خصوص افزود: هم دولت و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این موضوع واقف هستند و دولت نیز مدافع این موضوع است. این موضوع باید در بودجه 1402 شارژ و راه اندازی و نظارت شود.

وی افزود: در پیش نویسی که برای این لایحه تهیه شد، تلاش شد به تناسب حقوق مستمری بگیران و توان مالی آنها توجه شود و خوشبختانه دولت در حال بررسی این موضوع است و مصمم به افزایش حقوق بازنشستگان است. افراد بازنشسته

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری در اسفند 96 4 هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت کرد، گفت: در حال حاضر این رقم به 14 هزار میلیارد تومان رسیده است. ما مشکلات و مسائل پیش روی سازمان برنامه و بودجه را درک می کنیم و می دانیم که تحت فشار زیادی هستند. اما باید در این زمینه برای بهبود این وضعیت برنامه ریزی کرد.

بیشتر بخوانید  کدام شهرهای ایران درگیر سیلاب های موسمی هستند؟ / نقاشی

همسان سازی حقوق بازنشستگان از چه تاریخی اجرا می شود؟

اسکندری با بیان اینکه 9 هزار میلیارد تومان برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان برای صندوق بازنشستگی کشوری در نظر گرفته شده اما نحوه توزیع آن هنوز مشخص نشده است، گفت: خواستار اجرای قانون و قانون هستیم. اجرای قانون». قانون.» همچنین اصلاحات قانون در مورد نوع پرداختی که در دوران بازنشستگی هستیم، در مورد همسان سازی و 9 هزار میلیارد تومان اعلام شده، فرمول یا نحوه اجرا به صندوق ابلاغ نشده است.

وی افزود: یعنی 9 هزار میلیارد تومان سهام برای صندوق در نظر گرفته شد که مشکل ساز شد زیرا نقدینگی این میزان از سهام خود صندوق کار بسیار سخت و پیچیده ای است. راه درست این است که به جای سهام به صندوق بدهیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

وی با بیان اینکه “حقوق پرداختی به مستمری بگیران و حقوق آنها باید معادل 90 درصد حقوق کارکنان مشابه در گروه های آنها می بود”، گفت: هنوز سازمان برنامه و بودجه را به ما اعلام نکرده است. .

اسکندری در پاسخ به این سوال که چرا مصوبات مربوط به بهداشت و درمان مستمری بگیران اجرا نمی شود، گفت: در دولت قبل مقرر شد برای این افراد حکم صادر شود اما در رابطه با اعطای یک ریال هم انجام نشد. از وام ها وام ها و آنچه سازمان برنامه و بودجه در 13 اعلام کرد کذب است، دولت منابع مالی در این زمینه تامین نکرده و همچنان منتظر دریافت وام هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر به دنبال تامین بار اعتباری و مالی این نمایش برای بهروزان هستیم و این موضوع در سطح دولت نیز مطرح شد و اعتباراتی که در 3 تیر 1400 تعیین شده بود تامین نشد. هنوز در بودجه پرداخت می شود این موضوع حتی در سال 1401 هم دیده نشد.

بیشتر بخوانید  نبرد وحشتناک دو فیل بر سر قلمرو / فیلم

درخواست افزایش حقوق بازنشستگان کشوری به حق است

مدیرعامل سازمان نظام پزشکی با اشاره به افزایش اندک و تنها 10 درصدی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال 1401 گفت: این درخواست کاملاً صحیح است و همواره به عنوان درخواست جدی بازنشستگان مطرح می شود.

هم دولت و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این موضوع مطلع هستند و دولت از آن دفاع می کند. این موضوع باید در بودجه 1402 شارژ و راه اندازی و نظارت شود.

وی افزود: در پیش نویسی که برای این لایحه تهیه شد، تلاش شد به تناسب حقوق مستمری بگیران و توان مالی آنها توجه شود و خوشبختانه دولت در حال بررسی این موضوع است و مصمم به افزایش حقوق بازنشستگان است. افراد بازنشسته

وی با بیان اینکه «صندوق بازنشستگی کشوری در اسفند 95 4 هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت کرده است»، گفت: این رقم اکنون به 14 هزار میلیارد تومان رسیده است.

ما مشکلات و مسائل پیش روی سازمان برنامه و بودجه را درک می کنیم و می دانیم که تحت فشار زیادی هستند. اما باید در این زمینه برای بهبود این وضعیت برنامه ریزی کرد.

اما اکبر عیوضی از صدور احکام جدید برای مستمری بگیران خبر داد.

وی می افزاید: بازنشستگان می توانند طی دو سه روز آینده این تصمیمات را در سامانه مربوطه مشاهده و دریافت کنند.

ایوسی درباره فیش های شهریور ماه گفت: به زودی فیش حقوقی بر اساس آیین نامه جدید مستمری بگیران صادر می شود. طبق اطلاعات ما تمامی این کارها در این هفته انجام خواهد شد.

این عضو کانون بازنشستگان در خصوص پرداخت مستمری های شهریور ماه به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت مستمری های شهریور ماه با قوانین و فیش های قانونی جدید از بیستم شهریور آغاز می شود. . بازنشستگی مثل همیشه به ترتیب حروف الفبا پرداخت می شود و انشالله از بیستم شروع می شود.

بیشتر بخوانید  شمار قربانیان کرونا در ۶ استان افزایش یافته است

هنوز از زمان پرداخت معوقات به مستمری بگیران اطلاعی در دست نیست که به مابه التفاوت پنج ماهه اول سال اشاره دارد، علیرغم قول مدیرعامل سازمان مبنی بر اینکه به زودی این اتفاق می افتد و بازنشستگان نگران نباشند. در مورد پرداخت تعهدات آنها سررسید است

<п>اعلامیه خبر خوش برای بازنشستگان، واریز افزایش حقوق بازنشستگان از امروز اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید