تهران به خون کشیده شد



آنچه دیگران می خوانند:

صبح امروز در جریان درگیری پلیس با سارقان “ماجرای امیر کیوان پور” به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، روز یکشنبه سیزدهم شهریور پلیس از حضور سارق جوان در منزلی در میدان سپاه خبر داد.

با اعلام این خبر دو مامور پلیس با یک دستگاه موتورسیکلت راهی محل شدند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند؛ در بررسی های اولیه مشخص شد همدست سارق جوان با حضور در منزل در خودروی پراید مقابل منزل مورد نظر برای سرقت نشسته است!

ماموران در اولین اقدام، همدست سارق حرفه ای را در خودروی پراید دستگیر کردند. در این لحظه یکی از ماموران پلیس برای دستگیری سارق دیگری که در منزل حضور داشت به طبقه اول ساختمان رفت و در آن درگیری با چاقو از پهلوی وی اصابت کرد.

سارق جوان پس از ارتکاب جنایت بلافاصله به قصد فرار به پشت بام ساختمان رفت و ماموران کلانتری 106 نامجو موفق به دستگیری این سارق شدند.

با حضور امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند، در حال انتقال انبار یکم هستند. “امیر کیوان پور” آنها به بیمارستان رفتند، اما درمان بی فایده بود و این پلیس فوت کرد.

این ماجرا بلافاصله به ساسان غلامی اطلاع داده شد. موضوع به بازپرس ویژه قتل های اداره سوم دادسرای امور جنایی اعلام شد، بنابراین بازپرس جنایی به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل جنایت شدند. در این مورد ساسان غلامی; بازپرس ویژه قتل در شعبه سوم دادسرای جنایی به کشف جرایم احتمالی سارقان سابقه دار ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید  نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا / پیروزی پرگل نماینده ژاپن و کره جنوبی


دیدگاهتان را بنویسید