مازیار لرستانی بیخیال همه چی شد



آنچه دیگران می خوانند:



مازیار لرستانی وی همچنین در سال ۱۳۷۳ از مرکز آموزش فیلمسازی اسلامی مجتمع سینمایی باغ فردوس در مقطع کارشناسی ارشد فیلمنامه نویسی فارغ التحصیل شد. مازیار لرستانی وی در سال 1369 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. زندگینامه مازیار لرستانی در این گزارش بخوانید.مازیار لرستانی وی در سال 1345 با نام شهره صالحی لرستانی در تهران به دنیا آمد. اخبار مازیار لرستانی با ما چک کنید

ازدواج شهره لرستانی

مازیار لرستانی

شهره لرستانی از آن دست هنرمندانی است که مجردی را به ازدواج ترجیح می دهد و ازدواج نکرده است. ازدواج بین هنرمندان به دلیل شرایط کاری که دارند و دغدغه هایی که یک زندگی هنری ایجاد می کند تا حدودی سخت است و شهره لرستانی به دلیل این مشکل هنوز نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و درک شرایط را سخت می کند. زندگی با هنرمند، به همین دلیل ترجیح داد مجرد بماند.

داستان شکست عشقی شهره لرستانی

مازیار لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلف این عشق ناتمام ماند و زندگی او را کاملا تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر زن ما پس از یک شکست عشقی، هشت سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و به دلیل تنهایی و بیماری 40 کیلوگرم اضافه کرد.

بیشتر بخوانید  غلظت گرد و غبار در هوای زاهدان به 51 برابر حد مجاز رسید

تغییر جنسیت مازیار لرستانی

مازیار لرستانیشهر (مازیار) لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 5 مهر 1345 و اصالتا خرم آباد است. شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 5 مهر 1345 اصالتا خرم آباد است، این بازیگر در خانواده ای 5 نفره، پدرش قاضی بازنشسته و مادرش مستمری بگیر است. فردی بافرهنگ است و یک برادر و خواهر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 درگذشت.

شهره لرستانی در سال 1348 فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و در سال 1392 کارشناسی ارشد فیلمنامه نویسی را از مرکز آموزش فیلم اسلامی مجتمع سینمایی باغ فردوس دریافت کرد.

او خود را حکیمی می داند که به غریبه بودن عادت کرده است و می گوید نه تنها با اقوام درجه یک بلکه با خانواده هایمان در خرم آباد، بروجرد و تهران، همه با هم در ارتباط هستیم، باید هر روز همدیگر را بشناسیم. روز به دلیل کار کمتر مشغله دارم، اما همه خانواده از اوضاع آگاه هستند و این از ویژگی های سکوت است. شهره لرستانی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و از 5 سالگی به اجرای و کارگردانی نمایش برای مردم خانه پرداخت.

    مازیار لرستانی

مازیار لرستانی با انتشار ویدیوی زیر نوشت:

بعضی وقتا یه چیز کوچیک باعث میشه کل روز…

با خرید این کمان لبخند شیرینی بر لبانم نشست.

کاهش وزن شهر لرستانی

مازیار لرستانی

شهره لرستانی کم کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه وزن و چاقی خود می داند. او با یک رژیم توانست 40 کیلو وزن کم کند و انگیزه خود را برای کاهش وزن دوباره عاشق شدنش می داند اما دوباره چاق شد.

بیشتر بخوانید  یک اتفاق خطرناک در دولت رییسی

این هنرمند سال گذشته (1400) اسلیو معده را عمل کرد و وزن زیادی از دست داد و در مراسم ختم پدرش با ظاهری متفاوت و تکان دهنده ظاهر شد و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود. مازیجار لرستانی در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد، پدرش قاضی بازنشسته و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک برادر و خواهر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 درگذشت. مازیار لرستانی از اولین پیشنهاد کاری خود پس از تغییر جنسیت خبر داد که با واکنش های بسیار زیبا و قابل تقدیر مردم مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید