مراکز خرید چابهار


سلام جدید – خدمات توریستی: کدام شهر برای سفر بهتر از چابهار و برای خرید کدام مراکز بهتر از چابهار است؟ شهر زیبا و چهارفصل ایران، کشوری با جنوبی‌ها و مردمانی مهمان‌نواز، چیزی است که برای آرامش خود به آن نیاز دارید. پیشنهاد دیگری برای شما داریم در مقاله مراکز خرید چابهار، لذت سفر خود را با خرید در چابهار تکمیل کنید.

خرید سوغاتی از شهری که به آن سفر کرده اید همیشه یکی از بهترین قسمت های سفر است. با خرید سوغاتی از شهری که بازدید کردید، خاطره اتفاقات آنجا را زنده می کنید. اگر به شیراز سفر می کنید، از خرید مسقطی و کلوچه غافل نشوید. اگر به اصفهان رفته باشید، خودتان می دانید که گز را نمی توان از دست داد. اما اگر به چابهار بروید چه؟ در چابهار چه چیزی و از کجا می توان خرید؟ برای یافتن پاسخ سوال خود با ما در مقاله مراکز خرید چابهار همراه باشید.

خرید در مراکز خرید چابهار

در سفر به این شهر حتما از مراکز خرید چابهار دیدن کنید. چابهار یک منطقه آزاد در مرز ایران است. به همین دلیل بسیاری از کالاها مانند پوشاک، پارچه و لوازم جانبی از طریق هند، چین و پاکستان وارد منطقه چابهار می شود. کاملا مشخص است که قیمت این اجناس در منطقه مرزی بسیار کمتر از سایر مراکز خرید است، پس با خرید از مراکز خرید چابهار به خودتان لطف کنید.

در مراکز خرید چابهار می توانید اجناس لوکس و مارک دار زیادی پیدا کنید. از آنجایی که منطقه آزاد چابهار در مرز واقع شده است، امکان آوردن لوازمی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی با برند خود وجود دارد. با خرید از مراکز خرید چابهار دیگر نگران اصل یا تقلبی بودن اجناس خود نخواهید بود. پس با خیالی آسوده از مراکز خرید چابهار خرید کنید و برای خود سوغاتی بخرید. در مقاله مراکز خرید چابهار شما را با چند مرکز خرید در چابهار آشنا می کنیم و در مورد هر کدام صحبت می کنیم.

بیشتر بخوانید  نمی‌شود که برای تصمیم ۲۰ نفر، تمام ۲۹۰ نماینده مجلس پاسخگو باشند

مراکز خرید چابهار

مراکز خرید پوشاک چابهار:

  • بازار پردیس چابهار
  • بازار فردوس چابهار
  • مجتمع تجاری صالحیار چابهار
  • بازار صدف چابهار
  • بازار تیس چابهار
  • بازار ابریشم چابهار
  • غرفه ای در بازار چابهار
  • بازار زنانه یا بازار مادربزرگ
  • بازار فروش سهام تاناکورا در چابهار
  • مرکز تجارت الماس چابهار

گزینه های مرکز خرید سنتی چابهار:

  • بازار جواهرات
  • بازار تراشکاری در کنارک
  • بازار ماهیگیر چابهار
  • بازار ادویه فروشان بلوک بازار چابهار

مراکز خرید لوکس در چابهار:

  • بازار تیس چابهار
  • بازار فردوس چابهار
  • بازار صالحیار چابهار
  • بازار صدف چابهار

بهترین مراکز خرید لباس چابهار

خرید پوشاک در مراکز خرید چابهار به دو دسته تقسیم می شود. پوشاک سنتی مانند: پارچه‌های محلی به‌ویژه دست‌دوزی، زری‌دوزی و صنایع دستی و کالاهای مدرن مانند: کفش، کیف، مانتو، عینک و …. برای یافتن بهترین مکان برای خرید این اقلام باید مراکز خرید چابهار را بشناسید.

مرکز خرید پردیس چابهار

از جمله مراکز خرید چابهار که در بین گردشگران بسیار محبوب است. مرکز خرید پردیس چابهار. انواع لباس های مورد نیاز خود را در این مرکز خرید خواهید یافت. همچنین می توانید برندهای مورد اعتماد دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی را در مرکز خرید پردیس بیابید. آدرس مال پردیس چابهار : بلوار امام خمینی به سمت کنارک 10 کیلومتری خارج از شهر روبروی پارک چابهار .

مراکز خرید چابهار

بازار فردوس چابهار

می توان گفت قدیمی ترین مرکز خرید چابهار بازار فردوس چابهار است. در گذشته بسیاری از کالاهای لوکس فقط در بازار فردوس چابهار یافت می شد. بازار فردوس همچنین یک مرکز خرید مناسب برای فروش انواع پوشاک و ظروف آشپزخانه است. در بازار فردوس می توانید مواد غذایی و لوازم آرایشی لوکس نیز خریداری کنید. آدرس فردوس مال: جنب دفتر منطقه آزاد چابهار.

بیشتر بخوانید  رونمایی از آکادمی فین‌تک ایران

مراکز خرید چابهار

مرکز خرید صالحیار

اگر نمی خواهید از بازار فردوس خرید کنید و اجناس مورد نظرتان را در آنجا پیدا نکردید، بهتر است به مرکز خرید صالحیار مراجعه کنید. معروف ترین مرکز خرید در بین مراکز خرید چابهار، مجتمع تجاری صالحیار است. پیشنهاد می کنیم حتما به طبقه دوم مجتمع صالحیار بروید و لباس را به صورت عمده خریداری کنید. همچنین در صورت تمایل به خرید دستگاه های دیجیتال طبقه اول مرکز خرید صالحیار به دستگاه های دیجیتال اختصاص دارد. محصولات دیگری مانند: اجناس چینی، لوازم آرایشی، پتو، لوازم برقی، لوازم شکار و … را می توانید در بازار سالیجار پیدا کنید. آدرس مجتمع تجاری صالحیار : بلوار امام خمینی به سمت کنارک 10 کیلومتری شهر چابهار روبروی فردوس مال.

مراکز خرید چابهار

Oyster Mall

در نهایت به مجلل ترین مرکز خرید چابهار یعنی صدفا می رسیم. مرکز خرید چابهار اجناس لوکس و پرطرفداری دارد به همین دلیل علاوه بر گردشگران ایرانی، گردشگران خارجی نیز از این مرکز خرید دیدن می کنند. در مجتمع تجاری چابهار می توانید محصولاتی مانند: انواع پارچه، انواع کفش و پوشاک زنانه و مردانه و همچنین اقلامی مانند چای و شکلات، لوازم خانگی و برقی معروف و همچنین وسایل الکترونیکی مانند موبایل را بیابید. گوشی ها در بازار صدف گل فروشی ها نیز وجود دارد، در مرکز خرید صدف می توانید گل های متنوعی پیدا کنید. آدرس مرکز خرید صدف: منطقه آزاد تجاری چابهار، بلوار ریگی.

مراکز خرید چابهار

امیدواریم با معرفی مراکز خرید در چابهار شما را در خرید سوغاتی و لوازم مورد نیاز یاری کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید