رامبد جوان برنامه را بهم ریخت



آنچه دیگران می خوانند:

رامبد جوان او بازیگر مشهور سینمای ایران است. رامبد جوان او علاوه بر بازیگری به عنوان مجری و تهیه کننده نیز فعالیت دارد. رامبد جوان وی تاکنون 3 بار ازدواج کرده است. آخرین همسر رامبد جوانگر جواهریان است. رامبد جوان در برنامه مهمانی به حرف های شخصیت پشه حسودی کرد. فیلم سینما رامبد جوان و همسرش را در برنامه سرگرمی تماشا کنید.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مثل او هنرمند است و البته سر و صدای ازدواجشان به گوش اطرافیان نمی رسد. نکته جالب ازدواج اول رامبد جوان این است که سید محمد خاتمی، رئیس جمهور وقت ایران، آنها را سر سفره عقد نشاند و برایشان خطبه خواند. اما تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسید و آن دو از هم جدا شدند. چند سال بعد در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج است.

این بار همسرش سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی اش به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با هم بازی کردند. ماجرای آشنایی رامبد و سحر از نمایش تئاتر شروع شد. سحر دولتشاهی از اعضای گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی نقش پررنگی در این آشنایی داشت.

سفر جنجالی رامبد جوان

رامبد جوان

پس از انتشار تصاویر مرد جوانی به همراه همسر باردارش نگار جواهریان در کانادا، فرض بر این بود که وی با هدف به دنیا آوردن فرزند در کانادا به این سفر رفته است. زیرا طبق قوانین کانادا هر نوزادی که در این کشور متولد شود تابعیت کانادا را دریافت می کند. ابتدا گمان می رفت که وی تنها برای اکران فیلم در این کشور حضور داشته باشد اما پس از مدتی این خبر تکذیب شد.

ناگفته های رامبد جوان

رامبد جوان

خود جوان گفت که با هدف نمایش فیلم نیامده است اما در هر صورت در سفر به کانادا فیلم را نمایش می دهد. در یک کنفرانس کوچک در کانادا، پس از اینکه مجری از او درباره تصمیمش در مورد برنامه سفر پرسید، مرد جوان گفت که در حال خوشگذرانی است و فقط منتظر به دنیا آمدن فرزندش هستم و کاری ندارم. این موضوع انتقادات جدی اما متفاوتی را از سوی افراد و سلبریتی های مختلف به همراه داشته است.

برخی معتقد بودند که نباید حریم خصوصی افراد نقض شود و بسیاری از او انتقاد می کردند زیرا برخلاف مضمون میهن پرستانه برنامه هایش، فرزندی را در کانادا به دنیا آورد تا تابعیت کشور دیگری را دریافت کند و نمی خواهد منتظر بماند. تولد فرزندش در ایران برخی از کاربران اینستاگرام با توجه به یکی از پست های اینستاگرامی رامبد جوان در حمایت از کودکان، به کنایه او را مقصر تولد این کودک در کانادا دانستند.

بیشتر اعتراضات اما به شعارها و اظهارات رامبد جوان با محتوای میهنی و ملی گرایانه در برنامه ها و اجراهایش بود که با قصد وی از این سفر مغایرت داشت. رضا رفیع به طعنه گفت این اقدام جوان مانند خواندن آهنگ میهنی سالار آگیلی در مورد ایران است اما از دل کانادا. وی همچنین افزود که حریم خصوصی افراد مشهور به این شکل تعریف نشده است.

سفر رامبد جوان به کانادا

رامبد جوان

سفر او به کانادا که رسانه ها آن را تولد فرزندش در آنجا می دانستند نیز طوفانی بزرگ در رسانه های ایران به پا کرد. در اواخر دهه 1390، جوان بیشتر به بامزه بودن شهرت داشت. همچنین سه بار ازدواج کرده و دارای یک فرزند است که در کانادا به دنیا آمده است.

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۹۳ در تهران) بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است که علاوه بر بازی در فیلم های متعدد، سابقه همکاری طولانی مدت با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را نیز دارد و مشغول به کار بوده است. با این رسانه از اوایل دهه 1970. دیدگاه های سیاسی وی از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و اظهار نظر ایشان درباره قاسم سلیمانی تا دعوت مردم ایران به مقاومت در سال 2019 در کانون توجه رسانه های فارسی قرار گرفت. رسانه زبان


بیشتر بخوانید  مهمترین چالش‌های صنعت بیمه و راه‌های هوشمندسازی عملیات بیمه‌گری

دیدگاهتان را بنویسید