پل ارتباطی لبنان با خارج قطع شده است


به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رسانه های لبنانی گزارش دادند که در پی اعتصاب کارکنان سازمان «اوجیرو» – قوه مجریه وزارت ارتباطات این کشور – خدمات ارتباطی و اینترنتی در مناطق مختلف این کشور قطع شد.

به گزارش رسانه های لبنانی، کارکنان سازمان ارتباطات اوجیرو به دلیل عدم پاسخگویی از سوی دولت این کشور خواستار افزایش حقوق و اعتصاب شدند.

منابع لبنانی می گویند در پی اعتصاب کارکنان این سازمان که روز سه شنبه تصمیم گرفته شد، مناطق مختلف لبنان به ویژه برخی از مهم ترین ارگان های این کشور ارتباط خود را با جهان خارج از جمله صلیب سرخ قطع کرده اند. تعداد زیادی سازمان اجتماعی و بشردوستانه و بیمارستان های لبنان.

تارنمای لبنانی «الطیار» امروز (جمعه) اعلام کرد که اعتصاب کارکنان این سازمان همچنان ادامه دارد و شورای اجرایی اتحادیه اوجیرو تصمیم گرفته است تا زمان برآورده شدن مطالبات به اعتصاب ادامه دهد.

لبنان به یافتن راه حل خوشبین است

یونی الکرام، وزیر ارتباطات دولت لبنان برای ارتقای شغل، بعدازظهر چهارشنبه در نشستی سه ساعته با اتحادیه اوجیرو گفت که وضعیت اسفناک کارگران را درک می کند. و به یافتن راه حلی برای این موضوع خوش بین است.

لبنان سال گذشته به دلیل کمبود سوخت با خاموشی سراسری مواجه شد. سال گذشته پس از تعطیلی دو نیروگاه «الزهرانی» و «دیر عمار» به دلیل کمبود نفت کوره، شبکه برق کشور به طور کامل قطع شد.

در اکتبر سال گذشته، منابع لبنانی اعلام کردند که میزان تولید برق در این کشور به زیر 200 مگاوات رسیده است.

بیشتر بخوانید  نجات عجیب مرغ توسط خروس با هوش / فیلم -

در اواسط تیرماه سال جاری، اداره برق لبنان اعلام کرد که پس از تعطیلی نیروگاه الزهرانی، برق بخش وسیعی از منطقه این کشور قطع شده است.

چند سالی است که بحران سیاسی در لبنان به بحران اقتصادی این کشور دامن زده است. سال گذشته پس از انفجار مهیب در بندر بیروت، اوضاع این کشور بدتر شد./فارس

<п>اعلامیه پل ارتباطی لبنان با خارج قطع شده است اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید