ترامپ بایدن را دیوانه خواند


به گزارش سلام نوا به نقل از فرارو، سخنان جدید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا علیه دونالد ترامپ واکنش وی را در پی داشت.

به گزارش فارس، ترامپ در ادامه تنش بین رئیس جمهور فعلی آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در آستانه انتخابات درون حزبی در آمریکا به جو بایدن پاسخ داد.

به گفته منابع خبری، ترامپ درباره سخنرانی بایدن در فیلادلفیا گفت: «او باید دیوانه باشد یا از زوال عقل رنج می برد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با سخنانی تند حمله همه جانبه ای را به دونالد ترامپ انجام داد. بایدن طی یک سخنرانی در فیلادلفیا گفت که ترامپ و جمهوری خواهان خطر آشکاری برای دموکراسی آمریکا هستند.

بایدن که خواستار عدم خشونت شد، گفت: «به من و شما بستگی دارد که جلوی حمله به دموکراسی آمریکایی را بگیریم. من معتقدم که آمریکا در نقطه عطفی قرار دارد.”

بایدن گفت که حامیان حزب جمهوری خواه “آمریکا را دوباره بزرگ کنیم” مصمم هستند که کشور را پس بگیرند. بازگشت به آمریکا که در آن نه حق انتخاب، نه حق حریم خصوصی، نه حق پیشگیری از بارداری وجود دارد.»

ترامپ اخیرا با مشکل دیگری مواجه شد و چند روز پیش ماموران آژانس تحقیقات فدرال آمریکا اف. ب دوم به اقامتگاه مار-لاگو دونالد ترامپ در فلوریدا یورش برد و اسناد “فوق محرمانه” را ضبط کرد.

این گزارش نشان می دهد که بر اساس یک نظرسنجی جدی، سه چهارم رأی دهندگان آمریکایی معتقدند کشورشان در مسیر اشتباهی قرار دارد.

در سایت شبکه خبری «ان بی سی» نوشته شده بود که این پنجمین بار متوالی است که مجموعه نظرسنجی های انجام شده توسط این شبکه، رقمی بالغ بر 70 درصد را درباره نارضایتی آمریکایی ها از وضعیت کشورشان ثبت می کند.

بیشتر بخوانید  آتش‌سوزی مهیب در بندرعباس؛ ماجرا چه بود؟ -

همچنین 58 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند معتقدند که آمریکا بهترین روزهای خود را دیده است. این بالاترین عدد ثبت شده برای این سوال در این سری از نظرسنجی ها از سال 1990 است. 68 درصد نیز گفتند که معتقدند آمریکا در حال حاضر از رکود اقتصادی رنج می برد.

<п>اعلامیه ترامپ بایدن را دیوانه خواند اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید