گذرنامه موقت اربعین ۱۴۰۱ | گذر موقت اربعین + اخبار گذرنامه اربعین – ایران چطور


گذرنامه موقت اربعین 1401 گذرنامه موقت اربعین + اخبار تمدید گذرنامه و گذرنامه اربعین در ادامه مطلب.

وی درباره روند صدور «گذرنامه موقت» برای اربعین گفت: به منظور کوتاه‌تر شدن زمان صدور گذرنامه و تحمیل هزینه کمتر به زائران عزیز، مقرر شد طی توافقی با عراقی‌ها، گذرنامه ویژه اربعین صادر شود. ” سمت”. این گذرنامه فقط یکبار است، اما روند صدور آن متفاوت است، یعنی شهروندان عزیز باید به پلیس +10 مراجعه کنند یا برای دریافت گذرنامه و پرداخت هزینه آن اقدام کنند یا “گذرنامه موقت” را درخواست کنند که فقط یک هزینه پرداخت می شود. صدور آن است.هزینه پست. صدور آن 24 ساعت طول می کشد، اما بین 48 تا 72 ساعت طول می کشد تا از طریق پست به دست متقاضی برسد.

سخنگوی فرایا امروز در برنامه «در راه حسین» با اشاره به روند شش ماهه تمدید گذرنامه گفت: راهپیمایی عظیم اربعین فرصت مغتنمی برای همه شیعیان جهان است تا با شور و نشاط در آن شرکت کنند. سازمان های دولتی از جمله پلیس وظیفه دارند از مشارکت مردم در آن اطمینان حاصل کنند. پلیس در راستای رسالت خود وظایف متعددی را انجام می دهد که یکی از آنها صدور و کنترل گذرنامه است.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید درخواست های زیادی برای گذرنامه شده است و تراکم گذرنامه در حال صدور را داریم و از طرفی مردم مجبور به پرداخت هزینه های تمدید گذرنامه شده اند.

حاجیان تصریح کرد: از این رو پلیس به همکاران عراقی خود پیشنهاد کرد گذرنامه هایی که تاریخ آنها به پایان رسیده است، هنگام خروج از مرز عراق به مدت 6 ماه با گرفتن مهر در این مراسم معنوی شرکت کنند. بر این اساس کسانی که گذرنامه آنها منقضی شده یا کمتر از یک ماه اعتبار دارد از روز شنبه می توانند به دفاتر گذرنامه مراکز استان ها یا شهرستان های محل فعالیت این اداره مراجعه کنند و همکاران ما به مدت 6 ماه مهر صادر می کنند. در پاسپورتشان مهر می زنند تا یک بار بروند عراق. این افزونه هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  جزئیات مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده عفو - اخبار اقتصادی ایران - اخبار اقتصادی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید