حضور اتوبوس آتروس ایران‌خودرو دیزل با تزیینات داخلی و امکانات رفاهی جدید در نمایشگاه خودرو مشهد



در این اتوبوس از دکوراسیون داخلی و امکانات جدید برای بهبود وضعیت راننده، سرنشینان و سرنشینان خودرو استفاده شده است و گزارش های منتشر شده نیز از افزایش کیفیت این خودرو خبر می دهند.

آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISKI) نشان می دهد ایران خودرو دیزل بار دیگر با اجرای برنامه ارتقای کیفی موفق به ارتقای کیفی و کاهش رتبه منفی اتوبوس های آتروس شده است.

ایران خودرو دیزل سال گذشته با نظارت و ارتقای کیفیت این محصول موفق شد رتبه کیفی خود را در گزارش ISKI افزایش دهد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو دیزل، طرح ارتقای کیفی اتوبوس های آتروس در سال جاری یکی از مهم ترین فعالیت های این شرکت در حوزه کیفی محسوب می شود و علاوه بر برگزاری جلسات کارشناسی، اقدامات همراه نیز انجام می شود. همچنین برای رشد کیفی اتوبوس های آتروس ایران خودرو دیزل مورد نیاز است.

بر اساس این گزارش، در این راستا 13 پروژه بهسازی با تحلیل گزارش ISKI و 46 پروژه بهسازی با تحلیل نگرش و تقاضای مشتریان در شرکت ایران خودرو دیزل و کاهش رتبه منفی تعریف شد. 9 درصد در سه ماهه اول سال جاری در نتیجه بهبود این پروژه های بهسازی بوده است.

بزرگترین تولیدکننده خودروهای تجاری کشور از هفت محصول شامل کامیون باری آترین پلاس، یدک کش فوتون آیومن H5، کشنده آتامان، وانت فوتون، وانت وانا، اتوبوس آتروس (با دکوراسیون داخلی و امکانات رفاهی جدید) و اتوبوس برقی ای آتروس در مشهد رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید  کشف اسناد «طبقه‌بندی شده» در کمد بایدن

از جمله این محصولات، کامیون باری آترین پلاس، یدک کش فوتون آیومن H5، یدک کش آتامان و اتوبوس برقی ای آتروس چهار محصولی هستند که به تازگی توسط ایران خودرو دیزل معرفی و معرفی شده اند. این اولین بار است که آنها در معرض دید عموم قرار می گیرند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد تا 21 شهریور از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های مشهد مقدس پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

Ecopress

دیدگاهتان را بنویسید