پرداخت ارز اربعین در شعب منتخب بانک صادرات ایران و صرافی سپهر آغاز شد



شعب منتخب بانک صادرات ایران در تمامی استان ها از امروز چهارشنبه ۱۸ شهریور ماه سال جاری پرداخت ارز مورد نیاز زائران اربعین را آغاز کرده اند و زائران می توانند کارت ملی معتبر، کارت فعال سپهر بانک صادرات ایران، کد رهگیری به همراه داشته باشند. ثبت نام در سامانه سماح و شماره تلفن همراه با نام متقاضی، شعب انتخابی در شهر محل سکونت خود را ذکر کنید.

همچنین بورس سپهر صادرات در تهران، اصفهان، یزد و شیراز از چهارشنبه گذشته دوم شهریور ماه علاوه بر اسکناس دلار، اسکناس دینار عراق نیز عرضه می‌شود و متقاضیان همچنان می‌توانند کارت ملی خود، یکی از بانک‌های عضو شتاب را همراه داشته باشند. کارت، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و حضور مشتری از صرافی سپهر دریافت شود. شعبه مرکزی این صرافی در تهران جمعه 20 شهریورماه از ساعت 9 الی 13 اقدام به توزیع ارز اربعین می کند.

فروش ارز اربعین در تمامی شعب منتخب بانک صادرات ایران تا پنجم شهریور ماه سال جاری ادامه داشت و به زائران توصیه می شود خرید ارز مورد نیاز را به روزهای پایانی معطل نکنند.

همچنین شعب منتخب بانک صادرات ایران در 4 استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان تا ساعت 20 آماده فروش ارز اربعین به زائران هستند.

لیست شعب منتخب ارزی که ارز اربعین را پرداخت می کنند اینجاست منظره

را

روابط عمومی بانک صادرات ایران

بیشتر بخوانید  در این بازه زمانی کوتاه باید جادو کنم

دیدگاهتان را بنویسید