شهدا عامل وحدت در کشور هستند



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیرازمعاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، شهدا را نقطه همگرایی و تلاقی همه آراء، سلایق سیاسی و احزاب در جمهوری اسلامی ایران دانست.

دکتر محمدحسین انباردار دیدار با شهدا را تجدید آرمان های اصیل و اصول اساسی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این دیدار در هفته دولت به نوعی یادآوری ضرورت تعهد و صفای باطن به ویژه است. در دولتمردان و مدیران

وی ادامه داد: شهدا نقطه همگرایی و نقطه مشترک همه آراء، سلایق سیاسی و احزاب در جمهوری اسلامی ایران هستند و یکی از عوامل اصلی تحکیم وحدت و یکپارچگی کشور هستند.

یکی از اعضای هیئت مدیره دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انتقال آرمان ها و اندیشه های ناب شهدا را یکی از رسالت های معاونت فرهنگی دانشگاه خواند و افزود: معرفی جهان بینی، اندیشه و اندیشه اصیل. آرمان های شهدا می تواند نسل کنونی را با نگرش این شهدای مقاومت و صداقت آشنا کند و با تقویت همگرایی گروه ها و اندیشه ها، امنیت داخلی و خارجی جهان اسلام را تضمین کند.

دکتر انباردار ارتباط صمیمانه با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، همرزمان شهدا و راویان پیروزی را راهی برای آشنایی نسل سوم انقلاب با شرایط خاص سال های اولیه انقلاب می داند. پیروزی دین اسلام انقلاب ها و روزهای دفاع مقدس و راهکاری مناسب برای مقابله با تبلیغات و سمپاشی دشمنان و شیطنت ها رسانه های دشمن.

بیشتر بخوانید  گردهمایی عفاف و حجاب زنان کاشانی - کاشان نیوز - اخبار استانهای تسنیم

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و هیئت همراه در این مراسم ضمن زیارت قبور شهدای گمنام جنگ تحمیلی، شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم و زیارت قبور شهدا. ، قرائت فاتحه و آموزش نوحه خوانی با حضور سردار شهید حاج «عبدالله اسکندری» و شهید «عباس دوران» با آرمان های این شهیدان تجدید عهد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید