خودروی «ریرا» به زودی به بازار می آید + مشخصات


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، مدیرعامل ایران خودرو گفت: خودروی «ریرا» در سال 1402 به مرحله تولید انبوه می رسد و وارد بازار می شود.

محصول جدید شرکت خودروسازی ایران خودرو به نام «RERA» که برگرفته از یکی از آهنگ های نیما با همین عنوان است، با حضور استاندار مازندران و مدیرعامل شرکت ایران خودرو در منزل نیما یوشی روستای آیوش رونمایی شد. ، شهر نور. . ،

مدیرعامل ایران خودرو در مراسم رونمایی از جدیدترین محصول این شرکت در خانه نیما در روستای یوش شهرستان نور با اشاره به اینکه RERA خودروی جدیدی است که توسط ایران خودرو تولید و روانه بازار شده است، گفت: این خودرو در سال 2018 وارد بازار می شود. . این کراس اوور بر اساس پلت فرم «IKP1» پژو سیتروئن ساخته و توسعه خواهد یافت.

خطیبی در ادامه گفت: خودروی ریرا با دو موتور مختلف روانه بازار می شود. اولین موتور استفاده شده در این خودرو یک موتور 1.6 لیتری (TU5) است که می تواند 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در این خودرو از دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موتورهای مورد استفاده در خودروی رجا موتور EF7 است. این موتور در تمامی مدل های آپشن خودروهای رایا استفاده خواهد شد. موتور (EF7) که TCVplus نیز نامیده می شود، حجمی معادل 1645 سی سی دارد. این موتور می تواند 168 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و 245 نیوتن متر گشتاور در 1600 تا 4500 دور در دقیقه تولید کند.

بیشتر بخوانید  فیلم حضور معمم در واگن بانوان مترو ۱۴۰۱

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: این خودرو در سال 1402 به مرحله تولید انبوه می رسد و به بازار عرضه می شود.

<п>اعلامیه خودروی «ریرا» به زودی به بازار می آید + مشخصات اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید