ریخت و پاش آنچنانی نیوشا ضیغمی |‌ کت شلوار جواهر دوزی و گران قیمت نیوشا ضیغمی همه را شوکه کرد



آنچه دیگران می خوانند:

نیوشا دیگمی او یک بازیگر ایرانی است. نیوشا دیگمی وی متولد تیر 1359 است. نیوشا دیگمی متاهل است و یک دختر دارد. نیوشا دیگمی او فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.نیوشا دیگمی بازیگر سریال بیشان یکی از هنرمندانی است که وضعیت مالی بسیار خوبی دارد اما همیشه در مصاحبه هایش به عادی بودن وضعیت زندگی اش اشاره می کند. رودیو زندگی ساده ای داشت و کار کرد و هر چه داشت به دست آورد.

نیوشا + ضیغمی

اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق نیوشا دیگمی مطرح شده بود که این بازیگر با انتشار داستان و آرشیو تصاویر همسرش تا حدودی آن شایعات را تایید کرد. نجوشا دیگمی عکسی از شناسنامه با مهر طلاق منتشر کرد.

این روزها که نیوشا دیگمی پس از سال ها با سریال بی نشان به تلویزیون بازگشته است با توجه به اخبار منتشر شده در مورد این بازیگر توجه مخاطبان بیشتر شده است. در میان این اخبار، خبر محافظ نیوشا دیگمی بسیار وایرال شده و با مراجعه به برنامه دورهمی مهران مدیری و توضیح این بازیگر، اصل ماجرا مشخص شده است.

این بازیگر به انتشار ویدئوهای خود با محافظ و محافظان که واکنش گسترده کاربران در فضای مجازی را در پی داشت، واکنش نشان داد و وی به سوال مهران مدیری اینگونه پاسخ داد:

نیوشا دیگمی

مهران مدیری:

محافظ داری؟

بیشتر بخوانید  هشدار رئیس سازمان مالیاتی به شرکت‌های بورسی

نیوشا دیگمی:

نه

مهران مدیری:

تو عکس ها یه خانم محافظ تو هست که از هر طرف مواظبش هست ماشاالله درشت هم هست و … که حتی گفته محافظ مدیری و محافظ دیگمی با هم ازدواج کردند.

نیوشا دیگمی:

درسته آقای مدیری شما بهتر از من میدونید شب میخوابیم صبح بیدار میشیم چیزایی میبینیم که اصلا باور نکردنیه.قرار بود برم پردیس سیروس برای کمپین حمایتی خانم تهرانی یوزپلنگ ایرانی اول باور کنید این حاشیه برای شما نیز ساخته شده است. صبح روز بعد یک خانم از پلیس با من بود.

نیوشا دیغمی در دورهمی

با این توضیحات این بازیگر مشخص شد که او محافظ ندارد و تصاویر منتشر شده به همین اکران اشاره دارد.

نیوشا دیگمی

بیوگرافی مختصری از نیوشا دیغمی و زندگی شخصی و ازدواج او

نیوشا دیگمی بازیگر، تهیه کننده و مدل متولد 27 تیر 1359 در تهران است. پدرش مرحوم محسن دیگمی منشی بازنشسته و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است و یک خواهر به نام روشا دارد.

وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. وی پس از فارغ التحصیلی و شرکت در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان با کارگردان سریال چشم باد آشنا شد و در این سریال به ایفای نقش پرداخت.

نجوشا دیگمی بازیگر فیلم «اخراجی ها» با آرش پولادکن (تاجر نقره) در آبان ماه ۱۳۹۷ ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام لنا است که در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۷ به دنیا آمد.

دختر نیوشا دیگمی

او در فیلم ها و سریال هایی چون چشم باد، رالی ایرانی 2، سای حقیقت، شوریده، پارک وی، هیجان زده، هشتگ، ایرانبرگر، هشتگ، خوب بد کیتی، زنان فرشته اند و … به ایفای نقش پرداخت. بی نشان به کارگردانی راما کاویدل آخرین کار تلویزیونی اوست که در آن نقش زنی را بازی می کند که در زندگی شخصی خود با چالش های زیادی مواجه است و در لابه لای اتفاقات زندگی با شخصیت شهاب مواجه می شود.

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه شنبه 25 آذر 1402 با معنی و تفسیر دقیق


دیدگاهتان را بنویسید