درخواست جدایی همسر اشکان خطیبی



آنچه دیگران می خوانند:

آناهیتا درگاه در 18 بهمن 1365 به دنیا آمد. آناهیتا درگاه عروس سابق علی پروین است.آناهیتا درگاه اولین دوره های بازیگری خود را نزد فرزاد موتمن گذراند.آناهیتا درگاه او پس از جدایی از پسرش علی پروین با اشکان خطیبی ازدواج کرد.اشکان خطیبی در برنامه خندوانه برای دومین بار در بهمن ماه 1393 در سن 37 سالگی از ازدواج خود با آناهیتا درگاهی 30 ساله خبر داد. قسمتی از فیلم را مشاهده می کنید که همسر اشکان حتیبی آناهیتا درگاهی مهریه خود را انجام داده است.

نام: آناهیتا

نام خانوادگی: درگاهی

تاریخ تولد: 18 بهمن 1365 در تهران

حرفه: بازیگر و نقاش

همسر: اشکان حتیبی

تحصیلات: کارشناس ارشد نقاشی

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر کشورمان در هفتم بهمن ماه سال 65 در تهران به دنیا آمد و از کودکی با تشویق پدرش به یادگیری نقاشی پرداخت.

بازیگر و نقاش امروزی دنیای هنر 7 سال بیشتر نداشت که یادگیری نقاشی را نزد عباس کاتوزیان نقاش معروف آغاز کرد و تا به امروز به طور جدی به این هنر مشغول بوده است.

علاقه شدید آناهیتا درگاهی او را به تحصیل در این رشته سوق داد و برای تحصیل در رشته چاپ وارد دانشگاه شد و در مقطع کارشناسی ارشد نقاشی را فرا گرفت.

سماجت و علاقه آناهیتا درگاهی به نقاشی باعث برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی مختلفی شد.

بیشتر بخوانید  پولیتیکو: حدود 900 سرباز آمریکایی در سوریه باقی خواهند ماند

آناهیتا درگاهی نمایشگاه های انفرادی و گروهی مختلفی را در کاخ نیاوران، گالری سیحون، موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد و گالری کمال الملک برگزار کرده است.

ماجرای ازدواج اول و دوم آناهیتا درگاها

آناهیتا درگاهی دو بار ازدواج کرده بود. اولین ازدواج او با محمد پروین تجربه ناموفقی بود و همسر فعلی اش اشکان خطیبی بازیگر کشورمان است.

آناهیتا درگاه

محمد پروین همسر اول آناهیتا درگاهی است

آناهیتا درگاهی در سال 93 با داستان جدیدی در زندگی شخصی خود روبرو شد و آن ازدواج با پسر معروف ترین چهره فوتبال ایران بود.

محمد پروین فرزند علی پروین فوتبالیست و مربی سابق کشورمان است که از سال 1372 زندگی مشترک خود را با آناهیتا درگاهی آغاز کرد اما این زندگی چندان دوام نیاورد و این زوج یک سال بعد یعنی در سال 94 از هم جدا شدند.

حاشیه های جدایی آناهیتا درگاهی از محمد پروین

آذرماه سال 94 بود که آناهیتا درگاهی پس از استفاده از عنوان خواهرشوهری علی پروین و صحبت از عدم ارتباط با خانواده پروین پس از جدایی در مصاحبه ای از جدایی خود از محمد پروین خبر داد.

با انتشار این خبر و ایجاد شایعات زیادی در رابطه با ماجرای جهیزیه و خبر فروش آناهیتا درگاه خانه محمد پروین به جهیزیه 300 میلیونی، محمد پروین این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که از این موضوع اطلاعی ندارد اما سپس این خبر تایید شد و ماجرای جدایی این زوج پایان یافت.

آناهیتا درگاه

ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

مدت زیادی از جدایی آناهیتا درگاهی و محمد پروین نگذشته بود که خبر ازدواج اشکان خطیبی در رسانه ها منتشر شد.

بیشتر بخوانید  چگونه از چک های الکترونیکی استفاده کنیم؟ + آموزش مرحله به مرحله

خبر ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی در برنامه دورهمی توسط اشکان خطیبی مخابره شد و این بازیگر جوان از ورود آناهیتا درگاهی به زندگی خود و عشق به او در برنامه سرگرمی ابراز خوشحالی کرد.

این زوج هنرمند زندگی مشترک عاشقانه ای دارند و یکی از پرانرژی ترین زوج های دنیای هنر هستند.

زندگی زناشویی آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی پس از آشنایی کوتاه مدت تصمیم به ازدواج گرفتند و این بازیگر زن در مصاحبه ای از زندگی زناشویی خود ابراز رضایت کرد و از همسرش به عنوان فردی روشنفکر و حساب شده یاد کرد و گفت که اشکان خطیبی همیشه شنونده و دوست است.

آناهیتا گاهی اوقات فراغت خود را با همسرش، تماشای فیلم، مسافرت و ورزش می گذراند.

آناهیتا درگاه

اولین حضور آناهیتا درگاهی در بازیگری

آناهیتا درگاهی دوره بازیگری را نزد فرزاد موتمن گذراند و فرزاد موتمن برای اولین بار او را برای بازی در فیلم آخرین باری که صحرا دیدی را دیدی انتخاب کرد.

آخرین باری که فیلم را دیدید اولین بار در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فایره به نمایش درآمد و آناهیتا درگاهی نقش کوچکی در این فیلم داشت.

آناهیتا درگاهی یک سال پس از بازی در زرد مصطفی تقی زاده برای بازی در زرد انتخاب شد و بار دیگر نقش کوچکی در این فیلم بازی کرد.

بازی در نقش‌های جدی‌تر در سال‌های بعد برای آناهیتا درگاهی اتفاق افتاد و قانون مورفی رامبد جوان یکی از آن نقش‌های جدی بود.


بیشتر بخوانید  فیلم/ ناراحتی سحر قریشی از بوسیده شدن توسط طرفدارش

دیدگاهتان را بنویسید