داد نجم الدین شریعتی هم درآمد



آنچه دیگران می خوانند:

نجم الدین شریعتی مجری تلویزیون ایران متولد 1359 و اهل مازندران است. نجم الدین شریعتی که بیشتر در تلویزیون فعال است، به ندرت در جاهای دیگر دیده می شود.روایت جالب نجم الدین شریعتی او سال ها مجری برنامه «سمت خدا» است که هر روز از شبکه سه سیما پخش می شود. متاهل و دارای فرزند است. بخشی از صحبت های حاج آقا فرحزاد را در اختیار شما قرار می دهیم که در آن از عاشقان عاشق همسرش می گوید. نجم الدین شریعتی بشوند صحبت می کند با جایگزینی تهیه کننده برنامه «سمت خدا» سوالات جدیدی درباره این برنامه به وجود آمد. نجم الدین شریعتی مجری برنامه گفت: روزنامه خراسان نوشت: صحبت های نجم الدین شریعتی مجری برنامه «صامت خدا» در نشست خبری در شبکه های اجتماعی طنین انداز شد و کاربران نسبت به آن واکنش نشان دادند.

مجری برنامه سمت خدا در این نشست می گوید: در میان آشفتگی بازار کشور، سوء استفاده هایی که می شود، نمی توان از کل الصادق(ع) و کل الباقر(ع) صحبت کرد. افزایش و کاهش قیمت ها و فشاری که به مردم وارد می شود.

شریعتی ادامه می دهد: البته ما در کنار این اغتشاشات سعی داریم آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

این کاربر در پاسخ به این سخنان نوشت:

بابا چه کردیم که صدای نجم الدین شریعتی با آن قیافه معصوم در آمد که همه گفتند حاج آقا و همه آمین بگوییم.

بیشتر بخوانید  سوسیس خانگی در 30 دقیقه؟ باور نمی‌کنی! | دستور پخت سوسیس خانگی سالم و خوشمزه برای همه سلیقه‌ها +ویدئو

کاربر دیگری اظهار داشت: منظور از کلام نجم الدین همان روایتی است که: «از دری که فقر وارد می شود، ایمان از دری دیگر خارج می شود». مسئولان آگاه باشید.»

علت خروج نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» 22 اردیبهشت ماه به برکناری سید عبدالمجید رکنی تهیه کننده این برنامه اشاره کرد و تاکید کرد: اگر تهیه کننده برنگردد مجری این برنامه نمی شوم. یا.” ”

ورود به عرصه اجرا از نمروح به سوی خدا:

درست زمانی که تنها 22 سال داشت در عرصه اجرا فعالیت خود را آغاز کرد و در اولین تجربه خود برای اجرای برنامه پروفایلی که برای مخاطبان نوجوان و جوان تدارک دیده شده بود جلوی دوربین رفت و نشد. طول می کشد تا این برنامه مخاطبان زیادی داشته باشد.

او چهار سال بعد برای اولین بار در برنامه ای با مضمون مذهبی به نام «زلال حکم» جلوی دوربین ها رفت و این بار مانند سری های قبل می درخشد و با موفقیت بسیار مخاطب را جذب می کند.

اما برنامه ای که شاید همه مخاطبان تلویزیون آن را دوست دارند و از نجم الدین شریعتی می شناسند، «سمت خدا» نام دارد و ایده ها و مراحل اولیه تولید آن در سال 1387 ساخته شد. برنامه ای که روزانه با حضور کارشناس مذهبی در موضوعات مختلف پخش می شود.

قطع همکاری با تیم تولید خدا:

برنامه «سمت خدا» از سال 1387 هر روز در مسافرخانه ها اجرا می شود، اما در این مسیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. اما نجم الدین شریعتی در سال 93 با تهیه کنندگان برنامه دچار مشکلاتی شد که دلیل اصلی آن تغییر تهیه کنندگان بود و نجم الدین از اجرای برنامه خودداری کرد و تهیه کنندگان نیز مجری دیگری و حتی چندین برنامه را جایگزین وی کردند. بدون نجم الدین شریعتی روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید  ما چند ترفند کاربردی از برنامه Word / video را ارائه می دهیم

اما سایر مخاطبان اجرای آرام و دلنشین نجم الدین را پسندیدند و در همین مدت کوتاه انتقادات زیادی به کیفیت قسمت های جدید سمت خود وارد شد و مخاطبان خواستار بازگشت نجم الدین شدند.

حتی شنیده ها حاکی از آن است که در این مدت برخی از کارشناسان برنامه برای حمایت از نجم الدین شریعتی شرط کردند تا زمانی که او و تهیه کننده اصلی برنگردند در برنامه حضور نخواهند داشت.

طولی نکشید که نجم الدین شریعتی با رفع مشکل و وساطت کارشناسان مذهبی برنامه به اجرای جویای الله بازگشت و این برنامه جذاب به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

فرزندان و همسر نجم الدین شریعتی:

نجم الدین شریعتی در سن 24 سالگی ازدواج کرد و به گفته خودش ازدواجش تاثیر زیادی در موفقیتش داشته و به گفته خودش ازدواج سنتی داشته و حالا از ننام محی الدین صاحب یک پسر شده است.

سفر برای تامین هزینه های زندگی:

نجم الدین شریعتی در یکی از مصاحبه هایش می گوید برای تامین مخارج زندگی پس از ازدواج و رفت و آمد از خانه به تهران مدتی پراید می خرد و برای من در این ماجرا اتفاقات جالبی می افتد.

علایق نجم الدین شریعتی:

نجم الدین شریعتی در یک برنامه گفت: در اوقات فراغت بیشتر مطالعه می کنم و معمولاً در کارم همینطور است و گاهی برای تنوع سراغ کتاب های شعر و داستان می روم و در این بین از کتاب هندسه شعر آنها خوشم می آید بنابراین گاهی اوقات برخی از کتاب های او را زیر لب زمزمه می کنم. شعر برای خودم

بیشتر بخوانید  تجاوز به دختر 17 ساله توسط ناپدری اش / قتل در حضور مادرش! + عکس

نجم الدین شریعتی

اینستاگرام نجم الدین شریعتی:

نجم الدین شریعتی در اینستاگرام هم صفحه شخصی دارد که هر از چند گاهی پست های مربوط به حال و هوای شخصی یا مرتبط با رشته حرفه ای اش را منتشر می کند.

دوستان عزیز می توانید صفحه اینستاگرام نجم الدین شریعتی را از طریق id najmeddin.shariati نیز دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید