حقوق بازنشستگان لشکری کی واریز میشود مرداد ۱۴۰۱ + زمان واریز – ایران چطور






حقوق بازنشستگان سربازی مرداد 1401 + زمان پرداخت – و ایران چه زمانی پرداخت می شود






حقوق بازنشستگان سربازی چه زمانی پرداخت می شود مرداد 1401 + زمان پرداخت چرا حقوق بازنشستگان سربازی پرداخت نشده است؟ 1401: تاریخ پرداخت حقوق بازنشستگان نظامی نیروهای مسلح: زمان پرداخت حقوق بازنشستگان نظامی: حقوق بازنشستگان نظامی چه زمانی پرداخت می شود: علت تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان نظامی و نیروهای مسلح. :

زمان دقیق پرداخت حقوق مرداد ماه 1401 مستمری بگیران ارتش و نیروهای مسلح ایران و علت تاخیر در پرداخت حقوق مشخص شد.

این مسئول روابط عمومی به ما گفت: در مسیر اجرای این مجوز و تامین بودجه لازم ابهاماتی برای نهادهای ذی صلاح به وجود آمد که با نظر رئیس جمهور محترم دستور رسیدگی فوری به این موضوع صادر شد. نهادهای ذی صلاح به منظور رفع ابهام و رفع مشکل». برای جلوگیری از تاخیر بیشتر، پرداخت حقوق بر اساس تصمیمات ماه قبل انجام خواهد شد. “

نظرات خود را در زیر این پست به اشتراک بگذارید.

– بابا این 10 درصد اضافی که اینقدر گیج شدی چیه؟ خدای من با این کرایه و خرج گران می توانی یک ماه با این حقوق صادق باشی. متاسفم که همه چیز در دل ما جا مانده است. مسئولان درد مردم را بخوانند، هیچ کدام آن را نمی بینند.

– یا هزینه های سنگین زندگی، حداقل مستمری بگیران سربازی را برابر کنید، خدا بدش می آید، ما به شما خیلی ایمان داشتیم، آقای رئیس جمهور، خدا نگهدار شما، در پرداخت حقوق بسنده می شود.

بیشتر بخوانید  فروش هفتگی ایران خودرو از فردا آغاز می شود / فروش ۱۰۰ هزار دستگاه تا پایان سال

تاریخ پرداخت حقوق خود را با کد ملی مشاهده کنید





خطا: محتوا محفوظ است!!