2 نفر در دزدی سوخت در بندرعباس جان باختند



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، دادستان بندرعباس گفت: بر اثر سرقت سوخت از خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس در منطقه آبگرم جنو 2 نفر کشته شدند.

علیرضا احمدی منش در این خصوص افزود: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال ساق، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز کردند اما (در آخرین سرقت) به دلیل انباشته شدن مواد سوختی نتوانستند کار خود را به پایان برسانند. مقادیر زیادی گاز داخل تونل و در این حادثه دو نفر از عوامل قاچاقچیان کشته شدند.

وی با اشاره به کشف 181 رأس گوسفند در محل مورد نظر ادامه داد: با بررسی های دقیق تر مشخص شد قاچاقچیان سوخت تونلی به طول 80 متر و عمق پنج متر در منطقه بانج گنو زیر پوشش دام حفر کرده اند. موجودی.

به گفته این مقام قضایی پس از ورود به مسیر اصلی انتقال نفت بندرعباس و ایجاد سوراخ در لوله، سوخت سرقتی را از طریق بازویی به طول 800 متر به اسکله منتقل کردند.

احمدی منش یادآور شد: در این رابطه هشت نفر به اتهام اخلال در اماکن عمومی دستگیر و با صدور قرار کیفری برای تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قضایی در بازداشت به سر می برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود: در راستای بررسی ابعاد مختلف این موضوع و شناسایی و دستگیری عوامل پشت صحنه، دستورات لازم به پلیس آگاهی بندرعباس صادر شده است که نتیجه آن به دست خواهد آمد. پس از تکمیل تحقیقات اعلام شد.

بیشتر بخوانید  آغاز پروازهای حج در سال 1401 از فردا

دیدگاهتان را بنویسید