با 3 بهترین پزشک ایرانی به مناسبت روز پزشک آشنا شوید!


تشویق: در روز جهانی پزشک با چند نابغه پزشکی ایرانی آشنا شوید.


دکتر علی اصغر خدا دوست

دکتر علی اصغر خدا دوست پدر چشم پزشکی ایران و استاد چشم پزشکی دانشگاه های آمریکا و یکی از چشم پزشکان برجسته در عرصه بین المللی بود. چهره های مشهور جامعه چشم پزشکی آمریکا او را به عنوان بهترین جراح پیوند قرنیه در جهان معرفی کردند. علاوه بر مقالات علمی متعدد و تحقیقات گسترده در زمینه های مختلف و کیفیت درمان و تجربه در درمان جراحی، شهرت خود را مدیون تحقیقات پایه در زمینه اختلالات سطحی قرنیه هستند که به افتخار وی خط خدادوست نامگذاری شده است. پیوند قرنیه بر مکانیسم رد پیوند بیمارستان چشمی در شیراز ساخت. خدادوست.

دکتر خدادوست جراح زبردست ایرانی در تاریخ 19 مارس 2016 ساعت 1:48 بامداد (9 مارس 2018 ساعت 16:18 به وقت محلی) بر اثر ایست قلبی در آمریکا دار فانی را وداع گفت.


دکتر علی اصغر خدا دوست

پروفسور مجید سمیعی در نهم خرداد 1316 در تهران به دنیا آمد و دوران متوسطه را در دبیرستان شاهپور رشت به پایان رساند و برای ادامه تحصیل به آلمان رفت.

به گفته دکتر سامی ایشان، در 11 سالگی علاقه زیادی به جراحی مغز و اعصاب پیدا کرد و به همین دلیل در دانشگاه یوهانس گوتنبرگ در ماینتس به تحصیل در رشته زیست شناسی و پزشکی پرداخت. وی توانست به خاطر کسب بهترین نمرات در امتحانات پایان ترم گروه پزشکی از سوی وزارت علوم ایران به بهترین دانشجویان مقیم اروپا جایزه ویژه دریافت کند.


دکتر علی اصغر خدا دوست

دکتر فرهاد شکوهی از نابغه های پزشکی جهان در شهرستان فریدن به دنیا آمد. او مدرس تروما (ضایعات مغزی و نخاعی) و مدرس احیای قلبی پیشرفته در دانشگاه های آمریکا است.

بیشتر بخوانید  واکسن نرسد پیک ششم در راه است !

دکتر شکوهی، دستیار راندس باتیستا، معروف ترین جراح قلب در جهان است. از افتخارات وی می توان به پژوهشگر برتر دانشگاه پکن در سال 2011، پژوهشگر برتر وزارت بهداشت چین در سال 2011، مدرس نمونه انجمن قلب اروپا در سال 2013 و ده ها افتخار و جایزه دیگر از دانشگاه های یونان، چین اشاره کرد. ، آمریکا ، هنگ کنگ و غیره اظهار داشت.


دیدگاهتان را بنویسید