اولین برد پرسپولیس در لیگ بیست و دوم به دست آمد


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بازیکنان پرسپولیس با پیروزی مقابل آلومینیوم در هفته سوم لیگ برتر به اولین پیروزی خود در لیگ بیست و دوم دست یافتند.

بازیکنان پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19:00 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به دیدار آلومینیوم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

و در حالی که اعلام شده بود این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می شود، از باشگاه پرسپولیس اعلام شد که حدود 500 هوادار برای حمایت از تیم آلومینیوم در ورزشگاه حضور یافتند.

نیمکت نشینان پرسپولیس در اواسط نیمه دوم به دلیل شعار هواداران در ورزشگاه اعتراض کردند که باعث توقف دقایقی بازی شد. در همین حال مهدی رحمتی با افشین پیروانی و یحیی گل محمدی صحبت کرد و در ادامه از هواداران خودی خواست به سکوت احترام بگذارند.

این اولین بازی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی برای پرسپولیس بود.

آلومینیوم صفر – پرسپولیس 1

گل: میلاد سرلک (41)

کارت زرد: علیرضا بیرانوند، رضا زبیری، فاضلی

کارت قرمز:

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گلسیانی، فرشاد فرادزی (71 وحدت حنانوف)، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر (67 سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، ساعد سدهی، سروش رفیعی (87 سینا اسدبیگی)، امید علیشاه نعمتی (87) ).

ترکیب آلومینیوم: حسن پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند (75 امین نوری)، علیرضا نقی زاده، والنتینو یوئل (59 علی دشتی)، محمود کواید رحمتی، هانسل زاپاتا، مهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا رضا9.

موقعیت های خطرناک

در دقیقه 9 مهدی ترابی پس از اخراج امید عالیشاه با دروازه بان آلومینیومی تک به تک شد اما ضربه پای راست او به دیوار کنار دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

بیشتر بخوانید  محدودیت‌های ترافیکی ۲۷ تا ۳۰ دی‌ماه در محورهای مواصلاتی کشور اعلام شد

در دقیقه 10 ارسال مهدی ترابی از سمت راست موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد و در حالی که زاپاتا قصد داشت توپ را دفع کند، پورحمیدی ضربه او را مهار کرد و مانع از گل به خودی شد.

در دقیقه 29 زاپاتا بیرون محوطه جریمه پرسپولیس شوت زنی کرد که ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 39 قائد رحمتی پشت محوطه جریمه پرسپولیس توپ را دریافت کرد و با پای راست شروع به باز کردن دروازه کرد اما بیرانوند توپ را دفع کرد.

در دقیقه 41 پاس عمقی مهدی ترابی برای میلاد سرلک او را با آلومینیوم درازبان تک به تک کرد و هافبک پرسپولیس از این فرصت استفاده کرد و برای پرسپولیس گلزنی کرد.

در دقیقه 57 والنتینو ژیل پشت محوطه جریمه پا به توپ شد و وارد محوطه جریمه شد و از زاویه بسته به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد که بیرانوند توپ را دفع کرد.

<п>اعلامیه پرسپولیس به اولین برد خود در لیگ بیست و دوم دست یافت اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید