آمادگی بانک تجارت برای مشارکت در طرح‌های توسعه محور شرکت چادرملو



در این جلسه که با حضور احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرس و فریمان در شورای اسلامی شهر برگزار شد، هادی احلاکی فیض اطهر با بیان اینکه بانک تجارت که دارای تجربیات ارزنده ای در همکاری با شرکت های بزرگ صنعتی است، گفت: : بانک تجارت می تواند با هدف پیشبرد اهداف و توسعه برنامه های مالی چادرملو با ارائه بسته های مختلف خدمات و راهکارهای مالی متناسب با نیاز این مجموعه، به عنوان یک بانک عملیاتی نقش موثری ایفا کند.

مدیرکل بانک تجارت با اشاره به حمایت از ایجاد خط تولید شرکت چادرملو در فریمان، این اقدام را در راستای حمایت بانک از طرح های صنعتی و عمرانی کشور ارزیابی کرد و گفت: بانک تجارت همواره در جهت توسعه تلاش کرده است. و صنعت کشور را به عرصه کارآفرینی تبدیل کند و پیشگام باشد و بر این اساس شرکت چادرملو در فریمان نیز برای راه اندازی خط تولید جدید حمایت و حمایت خود را اعلام می کند.

در این نشست امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت چادرملو با یادآوری حمایت های بانک تجارت گفت: شرکت چادرملو و بانک تجارت در بسیاری از پروژه ها همکاری خوبی داشته اند و قطعا با توانمندی های این بانک در زمینه خدمات و توسعه محصولات طرح های سرمایه گذاری این مجموعه با موفقیت انجام خواهد شد.

شرکت چادرملو در زمینه اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از همین و تولید گندله، تولید سنگ آهن (لامپاور)، تولید محصولات فولادی، مونتاژ و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات اساسی و بازرسی فنی. نیاز به سرویس تجهیزات و ماشین آلات، انجام خدمات مهندسی، فعالیت های مشاوره ای.

بیشتر بخوانید  استیضاح کنندگان مستندات قوی مبنی بر سوء عملکرد وزیر صمت ندارد

روابط عمومی بانک تجارت

دیدگاهتان را بنویسید