واریز پول گندم / پول گندم کی واریز میشود ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ – ایران چطور


قیمت جدید گندم 1400

وزیر جهاد کشاورزی: ​​با پرداخت این درخواست ها حدود 10 روز تاخیر داریم و تلاش می کنیم تا هفته آینده از طریق بانک های مختلف و سازمان برنامه و بودجه، پرداختی به گندمکاران را به روز کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: 15 هزار میلیارد تومان از سوی بانک کشاورزی تامین شد و 15 هزار میلیارد تومان دیگر باید توسط سایر بانک ها تامین شود و مابقی را سازمان برنامه تامین می کند. سعی می کنیم خودمان را به روز کنیم، هرچند نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم.

شاداتی نژاد تصریح کرد: امسال سه تصمیم مهم در خصوص گندم برای رسیدن به خودکفایی و کاهش وابستگی اتخاذ شد. ابتدا در ابتدای سال قیمت خرید تضمینی گندم به 11500 تومان رسید. همچنین قیمت کود اساسی را 45 درصد کاهش دادیم که بر عملکرد گندم و سایر غلات تأثیر می گذارد. از سوی دیگر خرید قراردادی در دستور کار قرار دارد که از شهریور ماه آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که تمام مطالبات کشاورزان چه زمانی پرداخت می شود؟ گفت: هر روز گندم می خریم. این خرید تا مرداد ادامه خواهد داشت. در حال حاضر با پرداخت 10 روز تاخیر داریم اما با نظارت تا 24 و 30 مرداد ماه به پرداخت کامل نزدیک می شویم.

ساداتی نژاد در پایان گفت: از همه گندمکاران بابت تاخیر در پرداخت عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید  تضعیف یورو در مقابل دلار

دیدگاهتان را بنویسید