چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۶ بهمن + تصاویر


افراد مشهور متولد 17 فوریه

امروز هفدهمین باخمن است، شاید امروز تولد شما باشد. تولدت مبارک

امروز تولد کدام فرد محبوب است؟!

مطمئناً برای شما جالب خواهد بود که بدانید کدام سلبریتی ها و مشاهیر ایرانی در هفدهم بهمن ماه همزمان با تولد شما متولد شده اند.


جداکننده خط

افراد مشهور متولد 17 بهمن

شهلا ریاحی


امروز تولد کدام فرد محبوب است؟!


زنده باد بازیگر معروف شهلا ریاحی متولد 17 بهمن

زنده یاد شهلا ریاحی با نام اصلی کدالله وفادوست در 17 بهمن 1305 در تهران به دنیا آمد، پدرش «آقا شیخ آقا وفادوست سبزواری» اصالتاً سبزواری و مادرش «زهرا عسگری» اهل کوم بود. ، و او 14 ساله بود.. قدرت الزمان را به دنیا آورد اما قدرت الزمان در کودکی پدرش را از دست می دهد.

ریاحی در سال 1330 با فیلم «رویاهای طلایی» به کارگردانی معزالدیوان فخری فیلمبرداری حرفه ای را تجربه کرد. ریاحی که عنوان اولین کارگردان زن تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرد. او در سال ۱۳۳۵ فیلم «مرجان» را کارگردانی کرد و بدین ترتیب اولین کارگردان زن سینمای ایران شد.

ریاحی به دلیل نقش مادری در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی قبل و بعد از انقلاب، یکی از مادران سینمای ایران به شمار می رود.

خانم ریجاهی جدا از بازیگری، شعر نویسی را یکی از سرگرمی های خود می داند که بیشتر آن را برای خانواده و به خصوص نوه هایش سروده است.

شهلا ریاحی بیش از 16 سال از بیماری زوال عقل و آلزایمر رنج می برد و در این مدت با کاهش وزن هنگفتی در حدود بیست کیلوگرم مواجه شد و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و سرانجام صبح امروز سه شنبه (19 آذر) در سن 10 سالگی دار فانی را وداع گفت. سال 93.

بیشتر بخوانید  بدل شقایق دهقان پیدا شد / عجب شباهتی دارن به هم ! خودشه ؟


جداکننده خط

افشین پیروانی


امروز تولد کدام فرد محبوب است؟!


افشین پیروانی فوتبالیست سرشناس در هفدهم بهمن ماه به دنیا آمد

افشین پیروانی متولد 26 بهمن 1348 در شیراز بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و مربی فوتبال اهل ایران است.

وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس تربیت بدنی و دکترای تربیت بدنی است.

افشین پیروانی رکورددار تعداد کاپیتان در تیم فوتبال پرسپولیس تهران است و پیروانی در دوران مربیگری امیر گلنویی در تیم ملی یکی از دستیاران او بود.

افشین پیروانی اردیبهشت 1393 به عنوان مدیرعامل تیم ملی منصوب شد.

وی در تاریخ 11 دی ماه 1394 به سمت مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس تهران منصوب شد.


جداکننده خط


احمد خلعت


امروز تولد کدام فرد محبوب است؟!


احمد خلعت، فرد مشهوری در هفدهم بهمن ماه به دنیا آمد

احمد حالت در هفدهم بهمن 1341 متولد شد و پس از گذراندن دوره تحصیلی و تحصیل در رشته ریاضی، تحصیلات عالی خود را با ثبت نام در دانشگاه در رشته روانشناسی بالینی آغاز کرد. و در پایان دوران تحصیلی خود از دانشکده علوم اجتماعی علامه طباطبایی در رشته ارتباطات در گرایش روزنامه نگاری فارغ التحصیل شد.

اولین بار در سال 1368 به تدریس تکنیک تندخوانی در ایران پرداخت، سپس در سال 1369 در 28 سالگی پس از اخذ مدرک فوق لیسانس به آلمان و سوئیس رفت.

دکتر هلت که دارای مدرک دکتری در رشته تخصصی روانشناسی تربیتی است پس از تحصیلات عالی و شرکت در دوره های تخصصی روانشناسی و دوره های موفقیت زیگ زیگلار به آلمان و سپس سوئیس سفر کرد.

در حال حاضر، دکتر هلات عضو هیئت علمی و استاد هوانوردی در دانشگاه دوشنبه در تاجیکستان است. و تاکنون بیش از 11 مقاله علمی ISI منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  جواب تمام مراحل بازی خواستگاری به ترتیب حروف الفبا

دکتر احمد هالت تاکنون سمینارهای زیادی در زمینه موفقیت و علم روانشناسی برای گروه های مختلف به ویژه فارسی زبانان خارج از ایران از جمله آلمان، سوئیس، تاجیکستان، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی برگزار کرده است. وی همچنین موسس و مدیر عامل مجله Success Print و رئیس گویندگان حرفه ای ایران است.


جداکننده خط

فرشته کریمی


امروز تولد کدام فرد محبوب است؟!


فرشته کریمی فوتسالیست ۲۶ بهمن متولد شد

فرشته کریمی فوتسالیست ایرانی متولد 17 بهمن 1367 در شهرک نازی آباد تهران است.

. او یک فوتسالیست حرفه ای است. او عضو باشگاه بانوان پرسپولیس تهران و همچنین بازیکن تیم فوتسال بانوان ایران است.

فریشت کریمی در بازی های نمایندگی پانزده بازی انجام داد و 9 گل به ثمر رساند.

Futsal Planet که هر ساله بهترین فوتسالیست های زن جهان را معرفی می کند، در سال 2013، فرشته کریمی در بین ده بازیکن برتر فوتسال زن جهان قرار گرفت.

فرشته کریمی در سال 2015 به همراه تیم فوتسال بانوان کشورمان در جام ملت های آسیا 2015 شرکت کرد و موفق شد با یک گل از سد ژاپن بگذرد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.


جداکننده خط

ویژگی های متولدین بهمن ماه


ماهی باخمن چه ویژگی هایی دارد؟

بسیار حساس، محکم و استوار، واقعاً عاقل و محکم، بدون ریا و نیرنگ، انسان واقعاً خوب، تحصیل کرده، آرام، صادق، بیش از دیگران روی خود حساب می کند، مستقل، منطقی، انسانیت و انسانیت را دوست دارد، افکار دیگران را می خواند، ثابت قدم، صلح آمیز، کمک کننده، به راحتی زندگی می کند
عاشق پرسه زدن است، حس ششم قوی دارد، دوستان را دوست دارد، پر زرق و برق، تندخو، مقاومت ناپذیر، هر جا که می رود برمی گردد، جاه طلب، تمایلی به اعتراف ندارد، دوستان زیادی دارد، رازدار، معاشرتی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد نمی پذیرد، فرشته وار، از ستایش لذت می برد
مدام راه خود را تغییر می دهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد، به ویژه در دوستی سخاوتمند است، دوستی او عمیق و باشکوه است، خرج کردن بر اساس عقل، خوش اخلاق و مهربان، کم احتیاط، بهترین است. فعال و بی قرار، بی علاقه به اصول سنتی و سپاسگزار.

بیشتر بخوانید  اس ام اس های خنده دار و رسمی جدید ژانویه


جداکننده خط


فال روزانه برای ماهی های بهمن


فال روزانه 17 فوریه:

آ

مراقب باش که به خودت شک نکن.

مطمئن شوید که مهارت ها و توانایی های زیادی دارید.

شما همیشه می توانید برای بهبود زندگی خود و رسیدن به بهترین ها تلاش کنید

گاهی اوقات زندگی آنطور که شما فکر می کنید پیش نمی رود، اما نگران نباشید.

سعی کنید همیشه با ورزش روحیه خود را بهبود ببخشید. صبور باش.

یک برنامه منظم برای خود ایجاد کنید.

از انجام کارهای جدید نترسید.

زیاد به گذشته فکر نکن و در حال زندگی کن.

با انجام کارهایی مانند مدیتیشن می توانید حداکثر آرامش را در خود ایجاد کنید.

مصرف بیش از حد قهوه باعث مشکلات قلبی می شود، بنابراین در مصرف آن زیاده روی نکنید.


جداکننده خط


با آرزوی موفقیت روزافزون برای متولدین بهمن
مجله تشویقی


دیدگاهتان را بنویسید