دیدار جالب با جانی دپ تبریزی! / فیلم سینما


متولی سوم او در شهر تبریز به دنیا آمد و این روزها به دلیل شباهتش به جانی دپ بازیگر مشهور هالیوودی در مراسم عزاداری غوغایی به پا کرد.

مصاحبه با جانی دپ

رشته تحصیلی شما چیست؟

جانی دپ ایرانی: من دانشجوی پزشکی بودم اما متاسفانه به دلیل بی توجهی خودم تا دو ماه پیش نتوانستم ادامه دهم.

شما چند سال دارید؟

جانی دپ ایرانی: ۲۹

واکنش مردم نسبت به شما و شباهت شما به جانی دپ چگونه بوده است؟

جانی دپ ایرانی: خیلی وقت بود که می گفتند من مثل جانی دپ ریش دارم، موهایم کوتاه است… می گفتند همیشه مثل پروفسور جانی دپ لباس کلاسیک می پوشم و اکسسوری را دوست دارم. خیلی ها در مورد عینکی که من همیشه می زنم می پرسند… من عینک زیادی دارم چون چشمانم به نور حساس است و اینکه بعضی از عینک هایم شبیه عینک جانی است آزارم می دهد.

محاکمه جانی دپ چقدر بر رفتار مردم تأثیر گذاشت؟

جانی دپ ایرانی: بعد از محاکمه جانی بیشتر دیده شدم… قبلاً نمی توانستم آنطور که دوست دارم زندگی کنم زیرا برخی از عزیزانم فکر می کردند من برای شبیه شدن به جانی آرایش می کنم، در حالی که مدل من اینگونه است، شما هرگز آن را بپوش، اما آقای جانی معمولا لباس هایش را می پوشد. مدل موهایشان متفاوت است… خالکوبی دارند. اگر بخواهم نقش آقای جانی را بازی کنم، باید همه چیز را از آنها الگوبرداری کنم. من عاشق اخلاق و رفتار و قیافه شون هستم و به خاطر شباهت کمی که بهشون دارم چندتا عکس با ژستشون گرفتم…ولی فیلمای خوب زیاد میبینم. …

بیشتر بخوانید  قیمت روز خودرو‌های ایران خودرو و سایپا / گران‌ترین خودرو داخلی ۶۸۵ میلیون تومان!

جانی دپ

آیا با دنیای سینما آشنایی دارید؟

جانی دپ ایرانی: من ادعا نمی کنم که بازیگر سینما هستم چون این تخصص من نیست… اما از بازیگری بدم نمی آید… همچنین از مردم تشکر می کنم که در این مدت به من لطف کردند و عشق را نشان دادند حتی دوستش داشتند. کسانی که سعی می کنند فضا را منفی جلوه دهند

نظر شما در مورد ویدیویی که در فضای مجازی پخش شد و حضور شما در عزاداری چیست؟

جانی دپ ایرانی: این فیلم و عکس در مراسم عزاداری پخش شده، عمدی نبوده است. قبلا عکس من در ورزشگاه یادگار امام تبریز پخش شده بود. من شبانه روز در موکب امام حسین(ع) خدمت می کردم، اما امسال نتوانستیم موکب را برگزار کنیم و دلم شکست و به عزاداری رفتم.

دیدگاهتان را بنویسید