سردار آزمون تاریخ ازدواج و نام همسرش را لو داد



آنچه دیگران می خوانند:

سردار آزمون او بازیکن مشهور فوتبال تیم ملی است. سردار آزمون او اصالتاً ترکمن است. خیلی وقت پیش خبر ازدواج بود سردار آزمون و ترلان پروانه در اینستاگرام جنجال به پا کرد. سردار آزمون او این روزها برای تیم آلمانی بایرن لورکوزن بازی می کند. سردار آزمون در تیم پرسپولیس بازی می کرد و سردار آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران که زندگی خصوصی اش همیشه با موانع زیادی روبرو بوده در آستانه ازدواج است. جوکر بایرلورکوزن که صحبت های جدی و طنزش هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد در گفت و گو با محمدحسین میتاگی مجری برنامه فوتبال برتر درباره تاریخ عروسی و شرایط عجیب صحبت کرد. خانواده عروس که در ادامه خواهید خواند. :

سردار آزمون

سردار آزمون، بهترین گلزن ایران در لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ به سوال محمدحسین میشاقی گزارشگر فوتبال (چه زمانی ازدواج می کنید) در مورد ازدواجش چنین گفت:

کمی بعد از جام جهانی الان فکر می کنم خواستگارهای بابا گفتند باید بریم بازی، گفتم بابا مسابقه می خواهد.

قضیه حل شد اما ما مجبور شدیم به عنوان یک دختر مجرد و من به عنوان یک مجرد به آنجا برویم.

شوخی کردم خدا را شکر هم خانواده آناهیتا در فوتبال به من کمک کردند و هم خانواده ام به من آسیبی نزدند پاسخ من این است که انشالله بعد از اردو به من می گویند چون هر وقت می گویم می گویند باید گل بزنی تیم ملی! نمی دانند من جزو سه نفر برتر تاریخ ایران هستم!

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

سردار آزمون

پس از صحبت های سردار آزمون که با شوخی و خنده همراه بود، محمد میشاقی مقابل دوربین گفت:

جزو سه نفر برتر تاریخ فوتبال ایران هستند لطفا جواب مثبت بدهید.

سردار آزمون فوتبالیست جوان ایرانی فرزند هلیل آزمون بازیکن ترکمن سابق تیم والیبال ایران است که در سال ۱۳۷۳ در گنبد کاووس به دنیا آمد، مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد. برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ در برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام نامزدی کرد و اعلام کرد ازدواج خواهد کرد.

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون (زاده ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایرلورکوزن و تیم ملی ایران بازی می کند. او در تمام رده های سنی تیم ملی در عرصه ملی بازی کرد و اکنون بهترین گلزن تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

از باشگاه هایی که سردار آزمون در آن حضور داشت می توان به سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت از سن پترزبورگ و بایرلورکوزن اشاره کرد. او همچنین 8 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و بهترین گلزن ایران در لیگ قهرمانان اروپا است.

رئیس آزمون

سردار آزمون در 20 دی ماه 1373 در گنبد کاووس به دنیا آمد. او فرزند هلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن های ایران و سنی مذهب است.


بیشتر بخوانید  این کودک دو ساله با موبایل مادرش 31 چیزبرگر سفارش داد! / نقاشی

دیدگاهتان را بنویسید